2021-03-12, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
De fick ingen uuuust! Inte heller blir det tacuuuus.

Fan, nu fick de kastruller.
😅😅😅
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorFrank
Hon har på sin höjd varit assistent åt någon kallskänk (även kallat majonnäshora) och tror därmed att hon är någon 3-stjärnig kock.
Å andra sidan är ju den enögde kung i de blindas rike, så där inne är hon väl en riktig Lallerstedt jämfört med de andra.

Ja jag tror inte heller att hon är så bra som hon vill ge sken av. Dessutom kan alla slänga ihop tacos och vanlig mat om man inte är helt tappad bakom en vagn. Med tanke på bristen på aktivitet därinne så tror jag att fler säkert hade uppskattat att få fördriva tid i köket men hon är där som en hök.
Sen kan det givetvis vara en överenskommelse dem emellan att hon SKA göra det, men det har jag missat isåfall.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
vad var det för jävla hönshjärna som fuckade med kaffet så det rann över? herregud vilka mongon som bor i det där huset

Blir rädd när jag tänker på att de lever ett liv utanför huset och måste ta egna beslut. Hur klarar sig människorna utan assistans 24/7? Hur har de kommit så långt i livet och överlevt?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Fasen vad man hade önskat att de tog alkohol. Vi hade fått se en Tess sprattlande som en flundra som kippar efter luft i en avgörande sista stund. Och det 10 centimeter framför en olyckligt kär pizzabagare

så vem har bollarna att skicka in en fråga till tess om att hon leker med pedroz känslor för henne som är sanna
2021-03-12, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Fasen vad man hade önskat att de tog alkohol. Vi hade fått se en Tess sprattlande som en flundra som kippar efter luft i en avgörande sista stund. Och det 10 centimeter framför en olyckligt kär pizzabagare
2021-03-12, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Hade jag vart Judith så hade jag antingen sagt, alla lämna köket. Eller bara sagt ta över jag skiter i detta. Finns fan inget värre en folk som hänger i köket och tjötar i munnen på varandra och vill ha de och de och de

Håller verkligen med, speciellt när hon försöker göra en maträtt till alla men sen är det några som vill göra något eget och krångla till det...
Dem har ätit havregrynsgröt i nästan en vecka och sitter nu och gnäller över vad dem vill äta, herregud
2021-03-12, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain
Kan de inte bara lägga sig och sova i 75 dagar och bli väckta i finalen så kan vi rösta fram en vinnare?
Varför bjuda på underhållning när ni är med på TV?
Ät tacos och gulla med varandra, det är exakt det vi vill se i BB.
Adrian, du har sån jävla karaktär! Väljer köttfärs framför alkohol och fest! Vilken jävla galning, helt säker på att han har Lennie som sin största förebild.

+ 1 på den faktiskt. Varför går man in i Big brother om man inte är beredd att festa loss och bjuda lite på sig själv?
Medlem
Spajdors avatar
Är Emelie sur igen? Är det för att det inte blir taco trots att det saknas ingredienser till just taco?
https://gyazo.com/80319ecf3d882dab04cad313b5eea25b
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
så vem har bollarna att skicka in en fråga till tess om att hon leker med pedroz känslor för henne som är sanna
Det är många som kommer göra det bl.a bbpolizei. Frågan är om de har ryygrad att ta med det.
Medlem
Mouchinos avatar
Vill fråga varför Tess springer och pratar om folk som att hon vore en intrigmakerska och vinna mark?

Varför förnekar du att du är intresserad av Pedram när det syns klart och tydligt i kamerorna?

Älskar du uppmärksamhet?
2021-03-12, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ja jag tror inte heller att hon är så bra som hon vill ge sken av. Dessutom kan alla slänga ihop tacos och vanlig mat om man inte är helt tappad bakom en vagn. Med tanke på bristen på aktivitet därinne så tror jag att fler säkert hade uppskattat att få fördriva tid i köket men hon är där som en hök.
Sen kan det givetvis vara en överenskommelse dem emellan att hon SKA göra det, men det har jag missat isåfall.

Som när hon skulle göra mos med grönsakerna de fick in och bara fyllde den största kastrullen till hälften med vatten och sedan hackade några få grönsaker och hällde i och trodde det skulle bli massa mos.
2021-03-12, 18:25
Medlem
HatarIslams avatar
Tess: "Pedram kan du känna här?"

Pedram var där innan hon avslutade meningen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in