2021-03-12, 16:43
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Du har så jävla rätt. En sådan galning som Snecker gör allt för att öka klyftor & skapa missämja.

I ett gott samhälle bekräftar vi varann - oavsett kön.

https://bulletin.nu/i-ett-gott-samhalle-bekraftar-vi-varann-oavsett-kon
Citera
2021-03-12, 16:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Asmodeusvult
Efter att ha läst på lite om människan så framstår hon som helt tappad och en mer eller mindre renodlad psykopat.

Borde inte ett riksdagsparti se till att utesluta såna här galningar?
mycket riktigt Linda Snecker är en riktig psykopat
Citera
2021-03-12, 16:50
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FedupFlorence

Så sant. Ett vänligt ord kostar så lite, men ger så mycket.

Nu skall jag passa på att bekräfta även galningen Snecker: Visst har hon gått ner lite i vikt?
Citera
2021-03-12, 16:52
Medlem
theshades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FedupFlorence

Det är ju ganska självklart egentligen.

Jag minns en tid då feminister gärna påstod att de "inte ser hudfärg" osv. Själva målet var ju en gång i tiden att kön och etnicitet inte skulle spela någon roll.

Idag är ju retoriken precis omvänd: ALLT ska handla om kön och etnicitet! Ditt kön ska avgöra allt ifrån hur mycket skatt du betalar till hur du blir bemött.

Vad fan hände egentligen?
Citera
2021-03-12, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allan78
Tänk dig att vara pojke och ha denna person som mamma. Socialen borde bli involverad direkt.

Inte för att det spelar någon roll eftersom det är en emotsägelse. Ännu en i raden av misslyckade kvinnor som växte upp utan fadersfigur och som därefter aldrig ha en normal relation med en man. Till slut vinner bitterheten.

Bitter vit kvinna boendes i en storstad. Vilket tragiskt öde.

Hade Linda ingen fadersfigur?
Citera
2021-03-12, 16:55
Medlem
Snecker bekräftar gång på gång att hon inte är den skarpaste kniven i lådan.
Citera
2021-03-12, 17:03
Medlem
Gefundenes Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deliciousdelux
En man skriver:

"Är det därför kvinnor aldrig flyttar sig på trottoaren och alltid tittar i mobilen? Går rätt ut i cykelbanan utan att titta sig för? Aldrig självmant flyttar sin väska från sätet bredvid på bussen? Jag trodde det var ett grisigt beteende men nu vet jag att det bara är för att ni är starka kvinnor som skiter i män. Wow! Tack för förklaringen!"

Källa: FT

Ha ha lösningen på det där med väskor på sätet. Jag har försökt sätta mig på deras väskor, jävlar va fort de rycker den åt sig.

Men de har ju andra fasoner för sig, byter sida plötsligt om det för för mycket is, eller gegga, eller nåt annat, på deras sida gångvägen. Är alltid den som trycker sig närmast väggen om det regnar. De ska ha all bekvämlighet och allt det bästa.
Senast redigerad av Gefundenes F 2021-03-12 kl. 17:06.
Citera
2021-03-12, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asmodeusvult
Efter att ha läst på lite om människan så framstår hon som helt tappad och en mer eller mindre renodlad psykopat.

Borde inte ett riksdagsparti se till att utesluta såna här galningar?

Vänsterpartiet avgudar psykopater som Stalin och andra massmördare.
Fatta vad Snecker egentligen vill göra, gulag är nog bara förnamnet.
Citera
2021-03-12, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allan78
Tänk dig att vara pojke och ha denna person som mamma. Socialen borde bli involverad direkt.

Inte för att det spelar någon roll eftersom det är en emotsägelse. Ännu en i raden av misslyckade kvinnor som växte upp utan fadersfigur och som därefter aldrig ha en normal relation med en man. Till slut vinner bitterheten.

Bitter vit kvinna boendes i en storstad. Vilket tragiskt öde.
Eller om en manlig politiker skrev hur vi ska behandla kvinnor på ett dåligt sätt??
Citera
2021-03-12, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Testa att ta hennes inlägg och texter och byt ut "män" mot "judar" och se hur det låter då. Är det fortfarande okej och godkänt - eller är det brottsliga uttalanden som klassas som HMF då?

Eller ”ensamkommande afghaner”? Eller kommer de att räknas som barn i all evighet?
Jag väntar på ett Sneckerskt klargörande.
Citera
2021-03-12, 17:27
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theshade
Det är ju ganska självklart egentligen.

Jag minns en tid då feminister gärna påstod att de "inte ser hudfärg" osv. Själva målet var ju en gång i tiden att kön och etnicitet inte skulle spela någon roll.

Idag är ju retoriken precis omvänd: ALLT ska handla om kön och etnicitet! Ditt kön ska avgöra allt ifrån hur mycket skatt du betalar till hur du blir bemött.

Vad fan hände egentligen?

På den tiden man kunde höra "åh, asså, ja har inte tänkt på att du är svart..."
Feminister har tappat bort sig i kriget mot den toxiska mannen som kollektiv.
Citera
2021-03-12, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Så sant. Ett vänligt ord kostar så lite, men ger så mycket.

Nu skall jag passa på att bekräfta även galningen Snecker: Visst har hon gått ner lite i vikt?

Ev viktnedgång ? Stort ! Han som hon är gift med har behållit sitt andra namn. Anders Westerlund Snecker. Han känner väl hur det lutar i äktenskapet. Han är ju strateg på Sjöfartsverket. Hur står mannen ut ? Mama Mia
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in