2021-03-12, 16:07
Medlem
Asmodeusvults avatar
Efter att ha läst på lite om människan så framstår hon som helt tappad och en mer eller mindre renodlad psykopat.

Borde inte ett riksdagsparti se till att utesluta såna här galningar?
Citera
2021-03-12, 16:08
Medlem
stone_sleepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeleZacha
Fy fan vilken vidrig princip. Klart man kan "bekräfta" det hela med en medlidande blick vare sig man är man eller kvinna, vare sig till en man eller kvinna. Här ser vi resultatet av att dra in kön i precis allting, den effekt man vill uppnå (om de nu eftersträvar ett feministiskt samhälle enligt definitionen) uppnås inte om man drar det för långt.

Hon följer en störd ideologi skapad av störda människor. Det är snarare en sekt, eftersom den kräver underkastelse och de vill att ideologin ska helt ta över ditt liv, och påverka dina relationer med andra människor. Man ska hela tiden vara ras-och könsmedveten och behandla folk med detta i tanken.
Citera
2021-03-12, 16:09
Medlem
Milldues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalamity
Varför bryr sig någon om vad Linda Snecker skriver på Instagram?

10-tusentals kvinnor ser upp till henne och lyder direkt. Sedan sprider dessa 10-tusental än värre ide'er i sin tur. Hur var det nu.. högre skatt för män.
Utegångsförbud för män och alla briljanta ide'er som "feministerna" vill ha framöver..
Citera
2021-03-12, 16:13
Medlem
dwgs avatar
Hjärndöd femenister läser enbart Hjärndöds feminist inlägg.
Citera
2021-03-12, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luzur
https://www.instagram.com/p/CMMQdwVJHZ7/
https://samnytt.se/snecker-v-uppmanar-till-krig-mot-man-inget-medlidande/

Så nu ska kvinnor börja behandla män ännu mer jävligt än annars då, ge dom "Female evil-eye" när dom vill ha hjälp och så då.

Linda Snecker är ökänd för att ha mer än en skruv lös.
Citera
Medlem
OstermalmWeeknds avatar
Kamrat Ms. Linda borde ha valts till ny Partiledare för (V).

Hon besitter Den Sanna Läran, mer explicit, än vad Nooshi hittills förmått visa.

Ont: Män, ett särintresse enligt en del svenska intellektuella, synes oss gå emot tuffa tider.
Citera
Medlem
FedupFlorences avatar
Jag som önskar ett trevligare samhälle med med interaktion människor emellan tycker att den där krigaren är en komplett idiot. Hon är en skam för vettiga kvinnor.
Citera
2021-03-12, 16:24
Avslutad
Skjutningar sker varje dag av män. Lycka till.
Citera
2021-03-12, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luzur
https://www.instagram.com/p/CMMQdwVJHZ7/
https://samnytt.se/snecker-v-uppmanar-till-krig-mot-man-inget-medlidande/

Så nu ska kvinnor börja behandla män ännu mer jävligt än annars då, ge dom "Female evil-eye" när dom vill ha hjälp och så då.

Nej hon uppmanar inte till krig, det är endast SD som gjort det.
Hon har fel i det mesta hon tänker fram men detta handlar om En st. dag:
Citat:
Idag ska ni pröva på något..
Citat:
Pröva en dag..

Samtidigt så uppmanar hon kvinnor att göra det som kvinnor gjort sedan födsel:
Citat:
Fokusera på dig själv. Gå in i din bubbla där du är viktigast. Njut av det.
Citera
2021-03-12, 16:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av saltakissen
Åh herregud. Jag bekräftar vem fan jag vill oavsett kön som jag tycker om.

Jag har för övrigt två små söner och oroar mig på riktigt för deras framtid om utvecklingen fortsätter åt det här hållet och det fortsätter vara helt okej och till och med bra att diskriminera män. Jag har till och med har träffat en feminazi som på allvar anser att vi i samhället ger småpojkar för mycket kärlek och hennes resonemang löd ungefär att man ska behandla sina söner som skit så att de inte tror att de är speciella bara för att de är pojkar.

...Pol Pot började slakta de med glasögon, de kunde ju vara intellektuella och ev ställa till problem - i det godas namn (kommunismens). Får kvinnor som dessa makten så är det förskräckligt, det är onda på riktigt, men tror att de är goda.
Citera
2021-03-12, 16:38
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FedupFlorence
Jag som önskar ett trevligare samhälle med med interaktion människor emellan tycker att den där krigaren är en komplett idiot. Hon är en skam för vettiga kvinnor.
Du har så jävla rätt. En sådan galning som Snecker gör allt för att öka klyftor & skapa missämja.
Citera
2021-03-12, 16:43
Medlem
Tänk dig att vara pojke och ha denna person som mamma. Socialen borde bli involverad direkt.

Inte för att det spelar någon roll eftersom det är en emotsägelse. Ännu en i raden av misslyckade kvinnor som växte upp utan fadersfigur och som därefter aldrig ha en normal relation med en man. Till slut vinner bitterheten.

Bitter vit kvinna boendes i en storstad. Vilket tragiskt öde.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in