Citat:
Ursprungligen postat av
Ottokar
Han är väl över 70 vid det här laget.
Det finns ett ganska stort progressivt kotteri bland juristerna numera har jag förstått. De ser progressiv aktivism inom rättsapparaten som ett värde i sig.
I och för sig möjligt intressant Troligt .Och lite det som Lambertz själv schabblade väck
men Olagligt .. Regeringsformen 1 §9
Skall hålla käften och göra det som demokratin har bestämt . Visserligen ballar det också ur ibland
Det skall inte finnas ngn Politisk Nomenklatura som styr rättsväsendet a la Josef Stalins mer bärande förvaltningsprinciper
Ej heller ngn " Untouchable " förvaltnings nomenklatura som själv restlöst väljer vad om eller hur man sköter uppdraget
Vladimir Putin använder denna dag Rättsväsendet för att "Klämma åt " de han inte gillar ---är narrativet. Ett ord ner i källaren tills vidare inte en snöbolls chans i h..e klara av det..
En rättsimplementering som bara lagför " Oppositionen " eller " Homosexuella " " Svartskallar "
Vi har en kille som heter Löfving som trålar bland klaner as we speak Klu Klux Klan Style
Utan press granskning utan förvaltningsgranskning läs JO Riksdagens Ombudsman
Visst är det så att " Partiet " får på inga villkor styra rättsimplementeringen
Men det är inte samma sak som att dom " Apparaten " får styr sig själva
De går åt h..e det också
Skall ,rättsväsendet anställa kärringar som på ngn Gummiparagraf stoppar in gubbarna.
Utan stringent bevisföring Ord mot Ord ---- Kan inte lyckas .. Måste finnas mer .Naturvetenskap blåmärken osv .
Jag hade åsikten att Feminister kan man ställa på ett led linje och kronraka - Men får dom in Lambertz 2 - 3 år dela cell med Ali i Kumlabunkern ngt som varit en Barnslig Dröm så länge jag levat
då jä..ar anamma skall jag Ompröva det.
The Ruling classes får sk " Känna Stålet " det välkomnar jag
Inte för att jag vill ha med några feminister att göra för det . Not Interested
Men effekten får viktiga Följder framöver. Konformitetstrycket Leave me out of it skriv en Romanseringsmanual läser jag den kan ju vara skoj läsa Hur Feministerna kronrakade eller ej har tänkt sig.