2021-03-12, 16:30
Medlem
Judith är igång med sina sliskfrågor igen.
2021-03-12, 16:31
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuggeten
som vanligt, det är det enda hon tänker på
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuggeten
Blir så trött...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
För att hon ångrade och skämdes för sitt val i efterhand (när det var klart att hon inte skulle tvingas tävla själv), och Katti var redan ledsen som det var.
En vuxen människa tar ansvar för sina handlingar. Pinsamt av henne att gråta och fortsätta söka sympatier när hon hade möjlighet att berätta för Katti. Särskilt med tanke på att katti var jätteledsen och ville lämna huset för att hon trodde att de röstat på henne för att hon inte var omtyckt.
2021-03-12, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Hehe. Snyggt cirkelresonemang. Steffi är nog en betydligt varmare och finare person på insidan än vad du är. (Och vad jag är, innan du försöker med en tillbaka-kaka. )
Kanske kanske inte. Jag har aldrig hävdar att jag är en varm person eller att Steffi är en kall person. Dock tycker jag hon är falsk och beter sig fittigt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain
Hon tvekade aldrig att Ponne skulle tävla.
”Pontus måste tävla han var så ärlig” sade Katti.
Ponne var den hon absolut aldrig hade valt bort från tävlingen. Först valde hon Joel och Judith, sen ändrade hon sig och valde till slut bort Emelie och Judith från tävlingen.
Ja exakt hon sa det du skrev efter att ha spekulerat i att hon bör välja bort tittarfavoritert och hon trodde att Ponne var det största hotet om miljonen. Och sen kom det "men han är så ärlig..." riktigt naivt.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
En vuxen människa tar ansvar för sina handlingar. Pinsamt av henne att gråta och fortsätta söka sympatier när hon hade möjlighet att berätta för Katti. Särskilt med tanke på att katti var jätteledsen och ville lämna huset för att hon trodde att de röstat på henne för att hon inte var omtyckt.
Men hon var ju ledsen och skämdes för sitt val. Får hon inte gråta när hon är ledsen?
2021-03-12, 16:33
Medlem
wolfiess avatar
Hallå vad ska vi fråga Steph angående Katti? Vi bestämmer en gemensam fråga och sedan spammar på BBs insta
2021-03-12, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiplagat
Konkurrensen är inte milsvid, måste in en riktig karaktär. Synd att inte Hoffa Kaos fick vara med, tror han hade sopat banan med detta startfält.

En besvikelse, inte ett klagomål hade man hört från den herren. Ingen mat på en vecka? Inga problem. Elstötar? Inga problem. Slåss till döden? Inga problem.
2021-03-12, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uttern12345
Jag själv skulle tycka det var jättejobbigt att göra det i den situationen. Men vi är alla olika som personer och du kan ju tänka på att dom är i en helt annorlunda situation mot oss. Det är lätt för oss att sitta här och tycka och tänka hur dom ska agera men just där och då i stunden är det inte så enkelt som du säger. Ska hon sparka på en som redan ligger?
Nej, hon hade ju snarare lyft katti eftersom netto trodde att folk röstat på henne för att de inte gillade Katti. Fast de flesta människor har väl upplevt liknande situationer där man får ta ansvar för sitt egna beteende. Vilket Steffi valde att inte göra så hon hade alla möjligheter att prata med Katti.
2021-03-12, 16:35
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Fast nej. Det är inte en svår sak att erkänna om man gjort bort sig till en närstående. Det är svårare att stå tyst under en timme och inte berätta utan låtsas som att man inte gjort det. Om man är en vettig människa. Men fega och falska människor tycker kanske det är svårt.

Fan vad rätt du har. Efterspelet var lika fegt som att rösta på Katti från första början. Jag förstår att många andra gjorde det men absolut inte Steph.

Jag gillar Steph och hon är på rätt sida (med Simon) men tycker att hon varit i en dipp länge nu. Känner inte igen henne alls sen första veckan.

Hade jag fått rösta mellan dessa 4 idag så hade jag räddat Katti. Utan att ens tveka. Men jag tror att en till kommer bli immun innan måndag, hoppas det blir en sån där tittarräddning som kommer upp på skärmen med en nedräkning. Det var kul
2021-03-12, 16:35
Medlem
Jag röstade på att safea Katti, kan inte göra mer, konstigt att dom stänger röstningen imorgon.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in