2021-03-12, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag kan skriva igen, det är en svår sak att erkänna. Förstår du? Jag vet inte om det går att skriva på så många olika sätt.
Fast nej. Det är inte en svår sak att erkänna om man gjort bort sig till en närstående. Det är svårare att stå tyst under en timme och inte berätta utan låtsas som att man inte gjort det. Om man är en vettig människa. Men fega och falska människor tycker kanske det är svårt.
2021-03-12, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Simon tror att Pedram är kär i Therese och att det INTE är ömsesidigt. Han tycker också att Therese leker med hans känslor.

ja han har ju helt rätt i det han säger
2021-03-12, 16:26
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Om hon ni var så ledsen, varför berättade hon inte sanningen för Katti när hon fick? Istället stod hon och tröstade katti och sa ingenting. Sjukt falsk enligt mig.
För att hon ångrade och skämdes för sitt val i efterhand (när det var klart att hon inte skulle tvingas tävla själv), och Katti var redan ledsen som det var.
2021-03-12, 16:26
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Förra säsongen var dom jäkligt skickliga på att pricka in rätt. Men i år har dom haft fel vid två tillfällen. När Jesper åkte ut och när Luis åkte ut.
Ja, jag såg det. Katti skräller gång på gång och har slagit ut två gubbar redan.
Måndagsfinalen såg ut såhär:
Luis 4.00
Therese 4.00
Katti 2.00
Katti är en liten kassako för spelbolagen i år.
2021-03-12, 16:27
Medlem
kermiths avatar

Simon ser utan alla kameror som vi har att våpet leker med Peddo
Alla ser det utan gamnacken
2021-03-12, 16:27
Medlem
Jag såg klippet nu när Big Brother meddelar vem som vann tjurtävlingen.. så det var jämnt mellan Nardos, Adrian och Ponne varav NARDOS OCH ADRIAN hade förmodligen gett sin immunitet till Kattis. Hon får fan bädda för sin sista dag i huset på måndag om hon åker. Hon tänkte inte låta Ponne tävla förts men ändrade sig för att han först berättade att han hade nominerat Kattis.

Less jag blir på såna dumsnälla individer, och så fick hon sota för det. Det är en tävling förfan Kattis!
2021-03-12, 16:28
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Fast nej. Det är inte en svår sak att erkänna om man gjort bort sig till en närstående. Det är svårare att stå tyst under en timme och inte berätta utan låtsas som att man inte gjort det. Om man är en vettig människa. Men fega och falska människor tycker kanske det är svårt.
Hehe. Snyggt cirkelresonemang. Steffi är nog en betydligt varmare och finare person på insidan än vad du är. (Och vad jag är, innan du försöker med en tillbaka-kaka. )
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Jag såg klippet nu när Big Brother meddelar vem som vann tjurtävlingen.. så det var jämnt mellan Nardos, Adrian och Ponne varav NARDOS OCH ADRIAN hade förmodligen gett sin immunitet till Kattis. Hon får fan bädda för sin sista dag i huset på måndag om hon åker. Hon tänkte inte låta Ponne tävla förts men ändrade sig för att han först berättade att han hade nominerat Kattis.

Less jag blir på såna dumsnälla individer, och så fick hon sota för det. Det är en tävling förfan Kattis!
Hon tvekade aldrig att Ponne skulle tävla.
”Pontus måste tävla han var så ärlig” sade Katti.
Ponne var den hon absolut aldrig hade valt bort från tävlingen. Först valde hon Joel och Judith, sen ändrade hon sig och valde till slut bort Emelie och Judith från tävlingen.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh

Eritrea höll dessutom i hornen
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
steffi
METOO
2021-03-12, 16:29
Medlem
Citat:
Om hon ni var så ledsen, varför berättade hon inte sanningen för Katti när hon fick? Istället stod hon och tröstade katti och sa ingenting. Sjukt falsk enligt mig.

Jag själv skulle tycka det var jättejobbigt att göra det i den situationen. Men vi är alla olika som personer och du kan ju tänka på att dom är i en helt annorlunda situation mot oss. Det är lätt för oss att sitta här och tycka och tänka hur dom ska agera men just där och då i stunden är det inte så enkelt som du säger. Ska hon sparka på en som redan ligger?
2021-03-12, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Och att Simon är favoriten säger ganska mycket om kvalitéen i år.

Konkurrensen är inte milsvid, måste in en riktig karaktär. Synd att inte Hoffa Kaos fick vara med, tror han hade sopat banan med detta startfält.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in