2021-03-12, 16:19
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AxlRose21
Ett tips till produktionen.

Sparka Dikmen och låt Luis ta över hans roll. Då kanske det blir fler än programledarnas familjer som följer studioprogrammet.

Jag hade kollat.
Medlem
Så jävla trött på steffi och hennes tyck synd om mig aura. Shuuuuuut uuuppppp
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Vad vet du om det? Du är inte Steffi. Lätt att sitta här och säga hur folk borde agera..
Fast varför ljuger hon i princip Katti rakt upp i ansiktet? För mig är det ett vidrigt och fittigt beteende. På samma sätt som efter hon och Emelie pratar ut om alkiskommentsren går hon till andra och pratar skit om exakt samma sak fast hon sekunden innan sagt att det var lugnt till Emelie.

Normala människor håller inte på så om de gjort bort sig utan man är öppen och ärlig mot personer men påstår sig tycka om. Men rösta du på henne. Nu blev jag mer och mer sugen att rösta på Steffi och man får rösta ut någon.
Medlem
xrlpyts avatar
Jag börjar fan tröttna på Simons och Steffis snack, det går i samma cirklar som alltid.
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Betting sidor är väl inget kvitto på att någon är Favorit.?
Har aldrig bettat. Man bettar väll på någon otippad att vinna så det ger mer pengar.
Oddsättare jobbar med detta på heltid, de som är skickliga är väldigt pricksäkra. Den med lägst odds är favorit, du fattar. Förra året låg Sami 1:a (lägst odds) från andra veckan till finaldagen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uttern12345
Jag håller inte med dej. Steffi är en jättefin tjej som kanske inte alltid tänker till i sina val. Hon ville ändra sitt val igår men fick inte och du kanske såg hur leden hon var över det. Alla dom som var i det laget är ju hennes vänner förutom Adrian och jag tror inte att du själv skulle rösta på honom om det fanns en chans att du själv skulle bli framröstad att möta honom i en fysik tävling. Kliv av din höga häst och sluta kritisera precis minsta lilla sak. Alla gör vi fel men det betyder inte att man är en falsk människa för det.
Om hon ni var så ledsen, varför berättade hon inte sanningen för Katti när hon fick? Istället stod hon och tröstade katti och sa ingenting. Sjukt falsk enligt mig.
Medlem
Om det blir så att tittarna får välja en att rädda imon. Vem väljer ni?
Medlem
KrossedOuts avatar
Tanja behöver vi inte bry oss om, hon klarar sig. Jag kommer rösta Katti, och bara hoppas att Tess åker.
2021-03-12, 16:20
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Är det nya tjejen som rakar sig i duschen..?

edit: eller Nardos?
Narcos är det
2021-03-12, 16:21
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain
Oddsättare jobbar med detta på heltid, de som är skickliga är väldigt pricksäkra. Den med lägst odds är favorit, du fattar. Förra året låg Sami 1:a (lägst odds) från andra veckan till finaldagen.
Oki oki. Då är jag med i matchen. hehe
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karoline76
Det har väl ändå inte Tanja🤢
Nja, egentligen ser kanske inte Tanja så bra ut men har ett så fint inre att hon blir....vacker ändå.

Omvänt är Narcos, trots kobent och fläsk-kinder faktiskt ungefär i Judiths klass utseendemässigt, men pga hennes vidriga personlighet tycker jag tamefan Kattis är finare! 😁
Medlem
wolfiess avatar
Fattar inte en sak, nardos vågar inte duscha framför dem andra i huset men fattar hon inte att tusentals personer kan se henne duscha nu? vad händer om dem andra 11 personerna ser henne??? nån borde säga det åt henne

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in