Citat:
Ursprungligen postat av
Bollebygden
Hon småretas bara, ja, lite test kanske.
Tycker fö hon är rätt söt och har en jättefin kropp. Klart snyggaste kroppen av de tre.
Hon ser ut som jag föreställer mig att undernärda flickor såg ut i Sverige för flera hundra år sedan. Blek, tarmig kropp och skev ansiktsform pga underutvecklade ansiktsben. Det finns bara en anledning till att man skulle tycka Sofia ser bra ut, och det är att
man inte anser sig förtjäna bättre. Tänder man på Sofia är steget inte långt från att tända på förståndshandikappade och cp-skadade(kanske har Sofia en släng av cerebral pares alternativt vattenskalle?). Oavsett så tänker jag kalla henne cp-Sofia hädanefter
Gällande Dragomir så var cp-Sofia halvt allvarlig där. Att hon skulle vilja döpa sin son till just "Dragomir" var antagligen ett skämt och ett test. Men att hon skulle välja ett invandrarnamn till sitt barn är ganska troligt. Om dom får en son gissar jag på att han döps till Jasmin(I Bosnien är det ett kill-namn) - så får hon både in mångkultur och könsneutralitet i ett
Citat:
Ursprungligen postat av
rellebelle
Du tycker det är att ge en ros när man först ras-spekulerar, sen internetstalkar, sen poängsätter?
Ja, det var en fin komplimang. Det tror jag Elinor tycker också.