2021-03-12, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Hahaha va faan DRAGOMIR!!

Jag får en känsla av att hon testar honom. Får den känslan rätt ofta i överlag i programmet. Kanske är det vanligt att tjejer gör så? är tjej själv så kan inte vara objektiv.
Citera
2021-03-12, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lo-katt
Jag får en känsla av att hon testar honom. Får den känslan rätt ofta i överlag i programmet. Kanske är det vanligt att tjejer gör så? är tjej själv så kan inte vara objektiv.

Hon småretas bara, ja, lite test kanske.

Tycker fö hon är rätt söt och har en jättefin kropp. Klart snyggaste kroppen av de tre.
Citera
2021-03-12, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RAzaka
Nej, hon sa väl till o med "O det accepterar du bara sådär?" direkt efter. I övrigt borde de inte kallas taco-paret. Ett tortillabröd med köttfärs, gurka o majs är inte en taco om man är över 6 år gammal.
.

Vadå då? Är väl ganska likt tacos som äts i USAgränslandet och Mexiko? Eller varför ska man inte kalla det tacos? Vad är ett bättre namn?
Citera
2021-03-12, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lo-katt
Huvudet på spiken. Att slänga upp ett blattenamn sådär var ett klassiskt tjej-test. Och gissa vad?

Jag skulle inte vara förvånad om "Dragomir-gate" har något att göra med att Sofia ett avsnitt senare tycker att "alla killar är idioter"...
Citera
2021-03-12, 15:47
Medlem
Talespins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JgrpC
Hela produktionen suger. Kan det bero på att det är en majoritet av vänsterblivna kvinnor bakom den?

Det här programmet har fått min mamma att bli anti-feminist

Snacka om att GVFÖ verkligen får vanligt folk att inse hur sjuka i huvudet feminister är.
Citera
2021-03-12, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Talespin

Snacka om att GVFÖ verkligen får vanligt folk att inse hur sjuka i huvudet feminister är.
Det kan nog vara en tankeställare för hormonpåsarna att se sig själva utifrån, oretuscherat.
Citera
2021-03-12, 16:10
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bollebygden
Hon småretas bara, ja, lite test kanske.

Tycker fö hon är rätt söt och har en jättefin kropp. Klart snyggaste kroppen av de tre.

Hon ser ut som jag föreställer mig att undernärda flickor såg ut i Sverige för flera hundra år sedan. Blek, tarmig kropp och skev ansiktsform pga underutvecklade ansiktsben. Det finns bara en anledning till att man skulle tycka Sofia ser bra ut, och det är att man inte anser sig förtjäna bättre. Tänder man på Sofia är steget inte långt från att tända på förståndshandikappade och cp-skadade(kanske har Sofia en släng av cerebral pares alternativt vattenskalle?). Oavsett så tänker jag kalla henne cp-Sofia hädanefter

Gällande Dragomir så var cp-Sofia halvt allvarlig där. Att hon skulle vilja döpa sin son till just "Dragomir" var antagligen ett skämt och ett test. Men att hon skulle välja ett invandrarnamn till sitt barn är ganska troligt. Om dom får en son gissar jag på att han döps till Jasmin(I Bosnien är det ett kill-namn) - så får hon både in mångkultur och könsneutralitet i ett

Citat:
Ursprungligen postat av rellebelle
Du tycker det är att ge en ros när man först ras-spekulerar, sen internetstalkar, sen poängsätter?

Ja, det var en fin komplimang. Det tror jag Elinor tycker också.
Citera
2021-03-12, 16:55
Avslutad
Hoppas mes-Lars blir dumpad.
Citera
2021-03-12, 16:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av strumpan.

Ang. Susanna tänker jag endast kommentera grejen med granskotten. "Man får inte plocka" och "vi måste spara på resurserna" HAHAHAHA. Känner stort obehag av henne och hennes passivt-aggressiva ton mot allt Johan gör/säger/är.
Granskotten visade att Susanna inte hade en aning om vad deras bröllopsresa gick ut på, vilket är märkligt eftersom det är något hon önskat.

De är på en överlevnad-i-vildmarken-helg och Johan delar med sig av överlevnadsskills genom att hitta ätbarheter i naturen. Vad gör Susanna? Lär sig av Johan? Säger "Vad intressant, kan man äta det här?" Nej, hon är fullt upptagen med att godhetssignalera och kommunicera sin miljömedvetenhet. "Slösa inte med resurserna, Johan!"

Huuur kan hon missa att det var tema överlevnad i skogen? Hon borde berömt Johan!
Citera
2021-03-12, 17:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Talespin

Dumt att vara generell, men hon gör det fan inte lättare för övriga feminister
Citera
2021-03-12, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Hon ser ut som jag föreställer mig att undernärda flickor såg ut i Sverige för flera hundra år sedan. Blek, tarmig kropp och skev ansiktsform pga underutvecklade ansiktsben. Det finns bara en anledning till att man skulle tycka Sofia ser bra ut, och det är att man inte anser sig förtjäna bättre. Tänder man på Sofia är steget inte långt från att tända på förståndshandikappade och cp-skadade(kanske har Sofia en släng av cerebral pares alternativt vattenskalle?). Oavsett så tänker jag kalla henne cp-Sofia hädanefter

Gällande Dragomir så var cp-Sofia halvt allvarlig där. Att hon skulle vilja döpa sin son till just "Dragomir" var antagligen ett skämt och ett test. Men att hon skulle välja ett invandrarnamn till sitt barn är ganska troligt. Om dom får en son gissar jag på att han döps till Jasmin(I Bosnien är det ett kill-namn) - så får hon både in mångkultur och könsneutralitet i ett

Ja, det var en fin komplimang. Det tror jag Elinor tycker också.

Vet inte vad jag skall svara på detta 😄 vilka teorier! Sofia är fin iaf.
Citera
2021-03-12, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tandkoll
Läkaren är 100% homo, klart att han inte kan öppna sig och vara äkta mot en kvinna han har gift sig med. Han har fullt upp med att knipa igen rumpan och spela hetero-teater.
Exakt vad jag sagt hela tiden!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in