2021-03-12, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
nog första gången denna säsong jag sett 5 tjejer på rad i soffan upptagna i ett samtal
Har inte hänt innan att tjejerna hänger på ett ”tjejig sätt”. Ibland har det varit en tjejgrupp men då har Narcos och flatan alltid förstört det hela.

Missade lite, vann Pontus eller?
2021-03-12, 15:01
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Jag tittar visserligen bara på TV en timme om dagen men undrar om den där Adrian säger något alls ? Han verkar vara helt tystlåten och så förbannat tråkig. Har jag rätt eller fel?
Du har rätt. Jag har inte hört han prata om någonting. Jag hör han bara intervjua folk med vanliga frågor som man ställer till folk man träffat i kanske 5 minuter. Men nu har han varit inne där 2 veckor.

EDIT: Han njuter också när Peddot drar sitt blattesnack med honom.
2021-03-12, 15:02
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag är typ 99% säker på att han hade valt Katti, för att det är så synd om henne som åkte "ut" igår, och så synd om henne som hängt löst varje vecka....
Jovisst. Om han hade fått välja själv. Han har ju gjort riktigt märkliga val hittills. Så jag är väldigt osäker vad han gör i slutändan
2021-03-12, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
nej är min kuk som har ett gott öga för henne. Jag hopps också ponne väljer simon så vi kan skicka ut tess på måndag

Ja absolut ska Therese ut på måndag
2021-03-12, 15:04
Medlem
Ni hatar Pontus men om han räddar simon som jag hoppas inte sker så älskar ni honom. haha
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Jag tror också att hobbyblatten hade valt sin blattebrors tjej Therese trots att han pratade med henne och Stephanie i poolrummet igår om att han hade inte kommit dem lika nära då han sover i ett annat sovrum. Så det var väldigt positivt att Adrian inte fick makten att rädda någon. Men jag tror ändå att han innerst inne hade velat välja Katti men tyvärr så är han en människa som söker uppmärksamhet från blattar och Peddot har han runt sitt lillfinger.
Väldigt sant. Har haft en misstanke om att han är en omprogrammerad skin eller liknade och nu väljer allt tvärtom. Känns lite åt det hållet.
Medlem
Mouchinos avatar
Jag hade räddat Kattis! Låta henne vila från att sitta och våndas en en vecka iaf
2021-03-12, 15:05
Medlem
esetts avatar
Neej, vad ovanligt, Pontus ligger och sover. Snart kommer han upp och gör sin 15 minuters grej och visar sig framför kamerorna och är lite putslustig, sen sängen igen
2021-03-12, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Ni hatar Pontus men om han räddar simon som jag hoppas inte sker så älskar ni honom. haha

Aldrig i livet, vad han än gör så kommer han alltid vara på min hatlista..
Aldrig sett nån så falsk som han, usch..
2021-03-12, 15:06
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Jag tror det för att hon inte ska behöva sitta osäkert igen efter de sista veckorna....
Simon klarar sig oavsett
Vete sjutton. Katti klarar sig säkert också. Han ser ju att hon har gjort det tre gånger på raken.
2021-03-12, 15:07
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Jag hade räddat Kattis! Låta henne vila från att sitta och våndas en en vecka iaf

Hon kan vila upp sig hemma i stället, jag tror hon behöver det. Hon var sååå lugn och harmonisk i Torpet igår..
2021-03-12, 15:07
Bannlyst
Passar Billman in i gänget? Snygg tjej iaf..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in