Jag tittar visserligen bara på TV en timme om dagen men undrar om den där Adrian säger något alls ? Han verkar vara helt tystlåten och så förbannat tråkig. Har jag rätt eller fel?
Du har rätt. Jag har inte hört han prata om någonting. Jag hör han bara intervjua folk med vanliga frågor som man ställer till folk man träffat i kanske 5 minuter. Men nu har han varit inne där 2 veckor.
EDIT: Han njuter också när Peddot drar sitt blattesnack med honom.
Jag är typ 99% säker på att han hade valt Katti, för att det är så synd om henne som åkte "ut" igår, och så synd om henne som hängt löst varje vecka....
Jovisst. Om han hade fått välja själv. Han har ju gjort riktigt märkliga val hittills. Så jag är väldigt osäker vad han gör i slutändan
Jag tror också att hobbyblatten hade valt sin blattebrors tjej Therese trots att han pratade med henne och Stephanie i poolrummet igår om att han hade inte kommit dem lika nära då han sover i ett annat sovrum. Så det var väldigt positivt att Adrian inte fick makten att rädda någon. Men jag tror ändå att han innerst inne hade velat välja Katti men tyvärr så är han en människa som söker uppmärksamhet från blattar och Peddot har han runt sitt lillfinger.
Väldigt sant. Har haft en misstanke om att han är en omprogrammerad skin eller liknade och nu väljer allt tvärtom. Känns lite åt det hållet.
Neej, vad ovanligt, Pontus ligger och sover. Snart kommer han upp och gör sin 15 minuters grej och visar sig framför kamerorna och är lite putslustig, sen sängen igen