2021-03-12, 14:54
Medlem
xrlpyts avatar
Om Pontus vill göra sig poppis i och utanför huset så kan han välja Katti, det är ett beslut som få skulle kritisera öppet, men jag hoppas att han inte tänker så.. Katti är en gullig tant, men nu börjar hon bli övermogen därinne. Det skulle knappt märkas om hon lämnade.
2021-03-12, 14:54
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Haha, Pontus vann visst trots Nardos horn-grepp, så BB skiter i att ta upp det.
Ponne och Taylor var typ en tiondel i skillnad. Skönt att inte Taylor tar allt. Hade han vunnit hade chansen varit stor att han skulle ta sin Husses val, Tess.

De såg säkert att hon höll i hornen, men nu var det inte avgörande. Det var ju samma sak med kubbarna i den tidigare tävlingen. Joel var en tredje medlem men resultatet skulle ändå bli detsamma. Men naturligtvis skall detta resovisas för respekt för dom andra som också kämpar.
2021-03-12, 14:56
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Katti kommer han välja ska du se....
Putte, tror du verkligen det? Jag tippar Simon.
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Har någon i huset släppt fram lite av luggen från tofsen för att dölja den felknullade hårlinjen?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Jag hoppas du har rätt!
2021-03-12, 14:57
Medlem
Zoom008s avatar
Jag tittar visserligen bara på TV en timme om dagen men undrar om den där Adrian säger något alls ? Han verkar vara helt tystlåten och så förbannat tråkig. Har jag rätt eller fel?
2021-03-12, 14:58
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ponne och Taylor var typ en tiondel i skillnad. Skönt att inte Taylor tar allt. Hade han vunnit hade chansen varit stor att han skulle ta sin Husses val, Tess.

De såg säkert att hon höll i hornen, men nu var det inte avgörande. Det var ju samma sak med kubbarna i den tidigare tävlingen. Joel var en tredje medlem men resultatet skulle ändå bli detsamma. Men naturligtvis skall detta resovisas för respekt för dom andra som också kämpar.

Jag är typ 99% säker på att han hade valt Katti, för att det är så synd om henne som åkte "ut" igår, och så synd om henne som hängt löst varje vecka....
Medlem
Alltså Kattis närvaro i huset gör så mycket skillnad, hon måste vara kvar så länge det bara går
Medlem
Produktionen suger Nardos röv. Apan skulle diskas.
2021-03-12, 14:59
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:

Jag tror också att hobbyblatten hade valt sin blattebrors tjej Therese trots att han pratade med henne och Stephanie i poolrummet igår om att han hade inte kommit dem lika nära då han sover i ett annat sovrum. Så det var väldigt positivt att Adrian inte fick makten att rädda någon. Men jag tror ändå att han innerst inne hade velat välja Katti men tyvärr så är han en människa som söker uppmärksamhet från blattar och Peddot har han runt sitt lillfinger.
2021-03-12, 15:00
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Jag tittar visserligen bara på TV en timme om dagen men undrar om den där Adrian säger något alls ? Han verkar vara helt tystlåten och så förbannat tråkig. Har jag rätt eller fel?
Väldigt rätt enligt min åsikt.
2021-03-12, 15:00
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Jag tror det för att hon inte ska behöva sitta osäkert igen efter de sista veckorna....
Simon klarar sig oavsett

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in