2021-03-12, 02:06
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Hur ofta läser man här på Flashback att användarna gråter haha.
Va helt sjukt när ilskan förbyttes till lycka.
Hoppas verkligen Katti får revansch på riktigt.
Tycker att hon förtjänar mer än att sitta nominerad vecka efter vecka med löjlig autonominering osv och nu den press hon fick utstå idag.
Att just hon får äta korv och bacon med en öl ett par dagar var exakt vad hon behövde.
Nu hoppas ja dom andra får känna av dåligt samvete när hon (förhoppningsvis) kommer tillbaka in i huset.

Ska säga att ja inte tror hon håller till finalvecka men hon behövs I huset och är värd att få vara kvar ett tag till. Det finns andra som helt klart bör få lämna innan henne.
Därför ska jag göra allt jag kan för att få in henne igen och hoppas fler tänker som mig.

#saveKatti

Eller hur! Det var en riktigt fin stund när alla brann för Kattis öde och det slutade i lycka.

Håller med dig i allt. Tycker fan det var svagt av produktionen att inte slänga in en pizza till torpet efter vad hon utsattes för. När man ändå skickar in 3 stycken till storbonden. O ingen missade när hon flertalet gånger sa att hon skulle äta det direkt när hon kom hem men det är väl att be om för mycket, nu är hon ju trots allt kvar!

Edit: #SAVEKATTI
2021-03-12, 02:22
Medlem
Ridnes avatar
Fattar ni vilket kvartettdrama det kommer bli imorgon.. Ny tjej kliver in, snyggare än alla i huset, och även hon är intresserad av Adrian. Herregud.. det kommer bli catfight. Tess kommer bryta ihop. Emelie kommer slita sitt hår. Adrian kommer sitta lugnt under sin korkek och lukta på sin mössa.
2021-03-12, 02:40
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Fattar ni vilket kvartettdrama det kommer bli imorgon.. Ny tjej kliver in, snyggare än alla i huset, och även hon är intresserad av Adrian. Herregud.. det kommer bli catfight. Tess kommer bryta ihop. Emelie kommer slita sitt hår. Adrian kommer sitta lugnt under sin korkek och lukta på sin mössa.

Hahaha men argast av de alla var matadoren....
2021-03-12, 02:52
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Hahaha men argast av de alla var matadoren....

Hehehe och vem är det.. Pedram kanske? Lite likt
2021-03-12, 03:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Det var längesedan tråden hade sådant tryck som när det stod klart att Katti med sina 110 pannor skulle hänga på en stock och ramlade hon i poolen före Adrian så skulle äventyret vara över.

Det kom in ett brev om att en tvekamp skulle äga rum. Vinna eller försvinna. Storbonde och immun eller åka ur big brother. 2 deltagare skulle duellera och det skulle röstas fram i huset vilka det skulle bli.

Katti bröt ihop redan i soffan när resultatet kom, hon skulle lägga sig för att hon "väger 110kilo, har ledvärk, artros och fan vet jag vad i min kropp" här var det inte ens klart vem motståndaren skulle bli då det var oavgjort mellan AD o Simon. Men med tanke på grenen "hänga i stock" så hade Katti redan gett upp.

Ännu sorgligare blev det när det stod klart att Adrian kommer hänga i den andra stocken. Deltagare började ta farväl av stackars ledsna Katti o ångrade att de röstade på henne.

Här började folk spekulerade i att det kanske är Jesper Fröidhs välbekanta stock o att det skulle vara en fördel för Katti. Men det riggades givetvis upp en äkta trästock 2 meter över poolvattnet och som väntat var det bara Adrian som klättrade upp. Katti tillät sig inte förnedras på detta vis och istället blev det bye bye.

Vi var rasande. Hur i helsicke kan produktionen skicka ut någon på detta vis det måste finnas en twist...... Men jag tror de flesta av oss blev lurade av produktionens övertygande instruktioner, det fylldes verkligen i att den som förlorar åker. Det blev inte bättre av att man minns när Izabella åkte förra säsongen på liknande vis under robinsonveckan.

Ilskan blev inte långvarig för att helt plötsligt öppnades uppdragsrummets dörr. In kliver en helt förstörd och chockad Katti. Välkommen till fucking torpet!
Det blev nu fest i tråden samtidigt som Katti i tårar knäppte biror och gjorde orgasmliknande ljud.

Ingen av deltagarna vet om att Queen Katti sitter bara ett rum bort o käkar korv o broderar. O laddar upp till att (vad jag tror) duellera på nytt.

Stort tack
2021-03-12, 05:06
Medlem
StoriaiLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Det var längesedan tråden hade sådant tryck som när det stod klart att Katti med sina 110 pannor skulle hänga på en stock och ramlade hon i poolen före Adrian så skulle äventyret vara över.

Det kom in ett brev om att en tvekamp skulle äga rum. Vinna eller försvinna. Storbonde och immun eller åka ur big brother. 2 deltagare skulle duellera och det skulle röstas fram i huset vilka det skulle bli.

Katti bröt ihop redan i soffan när resultatet kom, hon skulle lägga sig för att hon "väger 110kilo, har ledvärk, artros och fan vet jag vad i min kropp" här var det inte ens klart vem motståndaren skulle bli då det var oavgjort mellan AD o Simon. Men med tanke på grenen "hänga i stock" så hade Katti redan gett upp.

Ännu sorgligare blev det när det stod klart att Adrian kommer hänga i den andra stocken. Deltagare började ta farväl av stackars ledsna Katti o ångrade att de röstade på henne.

Här började folk spekulerade i att det kanske är Jesper Fröidhs välbekanta stock o att det skulle vara en fördel för Katti. Men det riggades givetvis upp en äkta trästock 2 meter över poolvattnet och som väntat var det bara Adrian som klättrade upp. Katti tillät sig inte förnedras på detta vis och istället blev det bye bye.

Vi var rasande. Hur i helsicke kan produktionen skicka ut någon på detta vis det måste finnas en twist...... Men jag tror de flesta av oss blev lurade av produktionens övertygande instruktioner, det fylldes verkligen i att den som förlorar åker. Det blev inte bättre av att man minns när Izabella åkte förra säsongen på liknande vis under robinsonveckan.

Ilskan blev inte långvarig för att helt plötsligt öppnades uppdragsrummets dörr. In kliver en helt förstörd och chockad Katti. Välkommen till fucking torpet!
Det blev nu fest i tråden samtidigt som Katti i tårar knäppte biror och gjorde orgasmliknande ljud.

Ingen av deltagarna vet om att Queen Katti sitter bara ett rum bort o käkar korv o broderar. O laddar upp till att (vad jag tror) duellera på nytt.

Trots att jag var här och skrev medan allt hände blev jag lite tårögd igen när jag tänkte tillbaka på känslovågen som gick genom tråden för Katti. Jag hoppas ingen glömmer ilskan och sedan lyckan vi alla kände. Vi måste hjälpa henne tillbaka in om vi får möjlighet. Dels förtjänar hon det och dels kommer det bli väldigt intressant att se hur dom andra reagerar.
2021-03-12, 06:42
Medlem
GaffelJannes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Hehehe och vem är det.. Pedram kanske? Lite likt
Hahahahaha 😂.. Jag är övertygad om att nya tjejen kommer få Adrian. Hon känns mer självsäker, och hon var dessutom helt ärlig med att säga att hon ville ha honom utan att äns tveka. De andra tjejerna kan ju för fan knappt äns göra det under fyllan 🤪
2021-03-12, 06:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaffelJanne
Hahahahaha 😂.. Jag är övertygad om att nya tjejen kommer få Adrian. Hon känns mer självsäker, och hon var dessutom helt ärlig med att säga att hon ville ha honom utan att äns tveka. De andra tjejerna kan ju för fan knappt äns göra det under fyllan 🤪

Jag vill bara att ÄnglaAnsiktet ska få en tjej som faktiskt bryr sig om honom på riktigt och gör honom lycklig. Förstår att Emelie har sina tester, förstår och uppskattar hennes tester för jag själv gör samma, men behöver ju för fan inte vara känslokall mot honom bara för det.

Om den nya tjejen är trevlig, genuin och kärleksfull så kommer jag heja på henne och Adrian. Annars hoppas jag fortfarande på E och AD. Men i vissa stunder tycker jag att AD förtjänar mer än vad E ger honom just nu. Tror dock inte gentlemannen kommer släppa Ystad i första taget.

Men hoppas verkligen på att den nya tjejen får E att mjukna upp och erkänna sina känslor för AD
2021-03-12, 06:56
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GaffelJanne

Ja han kommer ju aldrig våga göra ett move själv så det måste till en gåpåig kvinna och inte vulgär som Tess utan någon som har lite mer finess
2021-03-12, 07:28
Medlem
Knasfians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
varför hatar du Iranier så mycket? du vet väl att 99% iranier som bor i Sverige är ateister och blir ihop med svenskar? typ alla jag känner, du har verkligen sån narrow-minded uppfattning om iranier som inte stämmer med verkligheten, men du är as skön och får mig garva så keep it up

Hahaha har också påpekat detta med iranier förut specifikt till denna användare. . Men tror att hatarislam tror att iranier är som araber
Låt hen fortsätta med sina outbildade uttalanden
2021-03-12, 07:51
Medlem
Raskaoverisens avatar
Farmen tema veckan lär vara över idag och fest väntar
Tror inte den nya tjejen liksom har lust att gå på ett vidrigt utedass första dagen

Tror det kommer bli mycket avundsjuka bland majoriteten av deltagarna.Ett nytt hot
2021-03-12, 08:21
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Madelene ser bra ut som fan. Therese kommer troligen vika ut sig totalt i kampen om att få bli alfahonan i flocken. Hoppas att Madelene har lite mer klass och att det lockar till sig uppmärksamhet från både Adrian, Simon och Pedram.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in