Det var längesedan tråden hade sådant tryck som när det stod klart att Katti med sina 110 pannor skulle hänga på en stock

och ramlade hon i poolen före Adrian så skulle äventyret vara över.
Det kom in ett brev om att en tvekamp skulle äga rum. Vinna eller försvinna. Storbonde och immun eller åka ur big brother. 2 deltagare skulle duellera och det skulle röstas fram i huset vilka det skulle bli.
Katti bröt ihop redan i soffan när resultatet kom, hon skulle lägga sig för att hon "väger 110kilo, har ledvärk, artros och fan vet jag vad i min kropp"

här var det inte ens klart vem motståndaren skulle bli då det var oavgjort mellan AD o Simon. Men med tanke på grenen "hänga i stock" så hade Katti redan gett upp.
Ännu sorgligare blev det när det stod klart att Adrian kommer hänga i den andra stocken. Deltagare började ta farväl av stackars ledsna Katti o ångrade att de röstade på henne.
Här började folk spekulerade i att det kanske är Jesper Fröidhs välbekanta stock o att det skulle vara en fördel för Katti. Men det riggades givetvis upp en äkta trästock 2 meter över poolvattnet och som väntat var det bara Adrian som klättrade upp. Katti tillät sig inte förnedras på detta vis och istället blev det bye bye.
Vi var rasande. Hur i helsicke kan produktionen skicka ut någon på detta vis

det måste finnas en twist...... Men jag tror de flesta av oss blev lurade av produktionens övertygande instruktioner, det fylldes verkligen i att den som förlorar åker. Det blev inte bättre av att man minns när Izabella åkte förra säsongen på liknande vis under robinsonveckan.
Ilskan blev inte långvarig för att helt plötsligt öppnades uppdragsrummets dörr. In kliver en helt förstörd och chockad Katti. Välkommen till fucking torpet!

Det blev nu fest i tråden samtidigt som Katti i tårar knäppte biror och gjorde orgasmliknande ljud.
Ingen av deltagarna vet om att Queen Katti sitter bara ett rum bort o käkar korv o broderar. O laddar upp till att (vad jag tror) duellera på nytt.