2021-03-12, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chandler Bing
Fett trött på Katti. Fett trött på Nardos, hon fattar ju ingenting om någonting, blir rädd när jag vet att hon lever ett liv utanför huset och gör egna val. Eller gör hon egna val, hon måste ju ha nån assistans för att förstå hur allting fungerar.
Ja, det är helt sjukt. Tänk dig att hon har arbetat på dagis. Livsfarligt att anställa henne ju.
2021-03-12, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Va? Vad sa hon?

lyssnade inte så noga men hon sa at tjag insiderinformation innan hon gick in hon skulle berätta när torparna kommer in om det var detta eller ej hon fått information om
2021-03-12, 11:19
Avslutad
Vad fan dom skulle bara låtit dom gå in. Orka att dom vet att det är Katti.
2021-03-12, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
Nya tjejen är ju lik blondinbella
TACK!!!! Det var nog fan henne jag tänkte att hon var lik. Delvis, i alla fall. EVENTUELLT i kombination med någon annan.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Va? Vad sa hon?

Hon påbörjade det hela med "jag har en idé" och då vet man att det dags att stänga av hörseln. Tror inte alls hon har någon s.k. insiderinformation lol.
Medlem
känns som att emelie & tess börjar ta snigelspår framåt iallafall och börjat prata mer med varandra
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
lyssnade inte så noga men hon sa at tjag insiderinformation innan hon gick in hon skulle berätta när torparna kommer in om det var detta eller ej hon fått information om

Nardos?

Hon syftar på Mergim

Mergim, Julia och Victoria ska tävla om en plats i huset. Om inte Julia nu vunnit den platsen redan.
Mergim åkte till Stockholm häromdagen, vet inte om han är kvar där nu.
2021-03-12, 11:21
Avslutad
Asså älskar Nardos men när hon skriker i fucking mikrofonen asså kasta ner henne i fucking poolen.
2021-03-12, 11:22
Medlem
Citat:
Fast hon sa väl ändå ingenting om att hon fått insideinformation? Hon sa bara "Jag tror jag vet" och "Om det är de jag tror" osv.

Hon kan ju ha hört rykten om vilka som ska in precis som alla andra. Betyder inte att hon fått det bekräftat på något sätt.
Medlem
Citat:
känns som att emelie & tess börjar ta snigelspår framåt iallafall och börjat prata mer med varandra

Kanske det eventuella yttre hotet som nu väntar gör att de mjuknar inför varandra, blir ändå lite "vi mot dem" när det kommer in nya människor vare sig man är tight sen innan eller inte. Tror inte det håller länge dock.
Medlem
le-petit-liberals avatar
Hur är den nya deltgaren?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
TACK!!!! Det var nog fan henne jag tänkte att hon var lik. Delvis, i alla fall. EVENTUELLT i kombination med någon annan.
ja ingen karbonkopia men väldigt lik...rösten med

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in