2021-03-12, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
"DET ÄR NYA DELTAGARE"

Kommer de bli besvikna eller glada när en av dem är Katti haha??

Återstår att se. Vem är mest fake? Hehehe..
2021-03-12, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
"DET ÄR NYA DELTAGARE"

Kommer de bli besvikna eller glada när en av dem är Katti haha??

Glada som fan tror jag faktiskt 😁
2021-03-12, 11:12
Medlem
Katt om Stephi : " Jag känner verkligen att det är äkta kärlek"
2021-03-12, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaffelJanne
Ja men då skulle hon ju inte valt Emelie, för nu kan inte Emelie rädda henne. Jättekonstigt valt. Judith är jättebra på tävlingar och hon hade valt Tanja, så klockrent val av Katti.. Men Emelie är också grym på tävlingar, och hon hade valt Katti (kanske simon) så jag fattar inte hur hon tänkte..

Nej inte jag heller, jag trodde först att det handlade om vilka två som skulle FÅ tävla sen insåg jag att det var tvärtom..
Riktigt dålig val, hon borde åtminstone ha valt Pontus för han skulle definitivt inte välja henne om han vann.
Sen tror jag faktiskt inte någon annan skulle välja henne för dem tänker väll att hon kommer bli räddad av tittarna på måndag. Förutom kanske Adrian, han skulle nog valt henne
2021-03-12, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Återstår att se. Vem är mest fake? Hehehe..
Hahah jag har ju noll koll på vilka som röstade på henne osvosv (för har förstått att de röstade på vem de ville skulle tävla?) vet inte om någon kan bli lite stressad över det??? Att behöva facea henne liksom.

Alltså NARDOS tror hon vet någonting hahah.
Medlem
Kattis lugna tillvaro med katten och broderier är över en till pladdermaja in the house
Medlem
Chandler Bings avatar
Fett trött på Katti. Fett trött på Nardos, hon fattar ju ingenting om någonting, blir rädd när jag vet att hon lever ett liv utanför huset och gör egna val. Eller gör hon egna val, hon måste ju ha nån assistans för att förstå hur allting fungerar.
2021-03-12, 11:15
Medlem
och där avslöjar nardos att hon fått insiderinformation innan ingång i huset
2021-03-12, 11:16
Medlem
Sladderbrallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chandler Bing
Fett trött på Katti. Fett trött på Nardos, hon fattar ju ingenting om någonting, blir rädd när jag vet att hon lever ett liv utanför huset och gör egna val. Eller gör hon egna val, hon måste ju ha nån assistans för att förstå hur allting fungerar.
Fett trött på alla i hela jävla huset, vissa mer än andra dock! Tur jag slipper bo där
2021-03-12, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chandler Bing

Hahaha. Det tär på hjärtat det här, blodtrycket höjs för var dag..
2021-03-12, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
och där avslöjar nardos att hon fått insiderinformation innan ingång i huset

Va? Vad sa hon?
2021-03-12, 11:17
Medlem
Nya tjejen är ju lik blondinbella

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto