2021-03-12, 10:41
Avstängd
Tänk om adrian vinner och räddar katti drömmen just nu
2021-03-12, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
HAHA, I feel you. Ingenting händer på timmar och just i det ögonblick jag lämnar för att göra annat en liiiten stund, då jävlar händer det grejer.
Jag spenderar hela nätter vakna och enda gången jag lägger mig tidigt spårar det ur! Det går inte att leva ett normalt liv när BB satt sina klor i en.

EXIT Tanja! Världens bästa serie! Det har kommit nya avsnitt nu! Allt annat är BB! Sex, fylla, knark, horor, fult språk, fördomar!
2021-03-12, 10:42
Medlem
Inte smart val av katti. Det är självklart att de som redan är immuna kommer få dela ut immuniteten till någon av de som hänger löst. Och skulle en som sitter löst vinna tävlingen blir den immun. Hon borde blocka 2 personen hon tror skulle vinna men inte hade gett henne immuniteten. Så hade jag tänkt och inte att utgå ifrån att alla hänger löst haha.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1

Åh fan det hade varit det bästa!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saassy
Inte smart val av katti. Det är självklart att de som redan är immuna kommer få dela ut immuniteten till någon av de som hänger löst. Och skulle en som sitter löst vinna tävlingen blir den immun. Hon borde blocka 2 personen hon tror skulle vinna men inte hade gett henne immuniteten. Så hade jag tänkt och inte att utgå ifrån att alla hänger löst haha.
Fick hon den infot i sitt brev då?
Det är ju inte säkert att hon har samma info i torpet som de andra.
2021-03-12, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Det var längesedan tråden hade sådant tryck som när det stod klart att Katti med sina 110 pannor skulle hänga på en stock och ramlade hon i poolen före Adrian så skulle äventyret vara över.

Det kom in ett brev om att en tvekamp skulle äga rum. Vinna eller försvinna. Storbonde och immun eller åka ur big brother. 2 deltagare skulle duellera och det skulle röstas fram i huset vilka det skulle bli.

Katti bröt ihop redan i soffan när resultatet kom, hon skulle lägga sig för att hon "väger 110kilo, har ledvärk, artros och fan vet jag vad i min kropp" här var det inte ens klart vem motståndaren skulle bli då det var oavgjort mellan AD o Simon. Men med tanke på grenen "hänga i stock" så hade Katti redan gett upp.

Ännu sorgligare blev det när det stod klart att Adrian kommer hänga i den andra stocken. Deltagare började ta farväl av stackars ledsna Katti o ångrade att de röstade på henne.

Här började folk spekulerade i att det kanske är Jesper Fröidhs välbekanta stock o att det skulle vara en fördel för Katti. Men det riggades givetvis upp en äkta trästock 2 meter över poolvattnet och som väntat var det bara Adrian som klättrade upp. Katti tillät sig inte förnedras på detta vis och istället blev det bye bye.

Vi var rasande. Hur i helsicke kan produktionen skicka ut någon på detta vis det måste finnas en twist...... Men jag tror de flesta av oss blev lurade av produktionens övertygande instruktioner, det fylldes verkligen i att den som förlorar åker. Det blev inte bättre av att man minns när Izabella åkte förra säsongen på liknande vis under robinsonveckan.

Ilskan blev inte långvarig för att helt plötsligt öppnades uppdragsrummets dörr. In kliver en helt förstörd och chockad Katti. Välkommen till fucking torpet!
Det blev nu fest i tråden samtidigt som Katti i tårar knäppte biror och gjorde orgasmliknande ljud.

Ingen av deltagarna vet om att Queen Katti sitter bara ett rum bort o käkar korv o broderar. O laddar upp till att (vad jag tror) duellera på nytt.
Kan du skriva sådana här sammanfattningar varje dag? Otroligt underhållande.

TaCk På FöRhUd.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1

Hade varit fint!
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Åh fan det hade varit det bästa!!
Ja då hade man blivit glad, katten förtjänar det! adrian skulle nog inte tveka faktiskt!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaffelJanne
Joel är väl ingen favorit hos tittarna?

Jo da en stor favorit i både Instagram och Facebook.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Det står att Madde kommer in i huset i eftermiddag, men vad vet man..
Nä, tider och BB går inte ihop. Ofta är ju eftermiddag typ 15 i deras värld så bör ha tid. Men samtidigt ska de ha tid att tävla så... Öööh, får väl se till att ta tag i mig själv för att orka gå till gymmet. Men det räcker med att titta på Judith så skuttar jag dit med glada steg!
2021-03-12, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Det är väl inte det minsta orimligt? Immunitet eller inte är ju helt upp till BB.
Perfekt sätt att fucka ännu mer med deras psyken.
(Tror inte det är det som händer idag dock)

Visste inte att det tidigare hänt att de som blivit immuna i immunitetstävling senare i veckan blivit av med immuniteten på ett sånt sätt, men du har säkert rätt. Tror inte heller det är vad som händer idag iaf. 😌
2021-03-12, 10:44
Medlem
xrlpyts avatar
New girl varken röker eller snusar. Najs.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in