2021-03-12, 01:14
Medlem
DannySausages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Låt oss ranka deltagarna baserad på hur snygga de är:

Killar:
1. Adrian
2. Pedram
3. Joel
4. Pontus
5. Simon

Tjejer:
1. Tess (med smink)
2. Emelie
3. Nardos
4. Tanja
5. Judith
6. Stephenie
7. Tess (utan smink)

1. Madelene
2. Stella
3. Emelie
4. Tanja
5. Stephanie
6. Therese
7. Nardos
8. Katti
9. kagay1
2021-03-12, 01:14
Medlem
Raskaoverisens avatar
Detta är alltså nya tjejen
https://youtu.be/OhCoXrBCkyo?t=966
Senast redigerad av Raskaoverisen 2021-03-12 kl. 01:17.
2021-03-12, 01:32
Avslutad
Tycker inte Katti snarkar högt faktiskt
2021-03-12, 01:33
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Neeej, är det sant?

Faaaan!

Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Oj oj oj, jag har inte heller kollat på liven idag så nu blir jag väldigt nyfiken.
Jag är idel öra, vad har jag missat?

Det var längesedan tråden hade sådant tryck som när det stod klart att Katti med sina 110 pannor skulle hänga på en stock och ramlade hon i poolen före Adrian så skulle äventyret vara över.

Det kom in ett brev om att en tvekamp skulle äga rum. Vinna eller försvinna. Storbonde och immun eller åka ur big brother. 2 deltagare skulle duellera och det skulle röstas fram i huset vilka det skulle bli.

Katti bröt ihop redan i soffan när resultatet kom, hon skulle lägga sig för att hon "väger 110kilo, har ledvärk, artros och fan vet jag vad i min kropp" här var det inte ens klart vem motståndaren skulle bli då det var oavgjort mellan AD o Simon. Men med tanke på grenen "hänga i stock" så hade Katti redan gett upp.

Ännu sorgligare blev det när det stod klart att Adrian kommer hänga i den andra stocken. Deltagare började ta farväl av stackars ledsna Katti o ångrade att de röstade på henne.

Här började folk spekulerade i att det kanske är Jesper Fröidhs välbekanta stock o att det skulle vara en fördel för Katti. Men det riggades givetvis upp en äkta trästock 2 meter över poolvattnet och som väntat var det bara Adrian som klättrade upp. Katti tillät sig inte förnedras på detta vis och istället blev det bye bye.

Vi var rasande. Hur i helsicke kan produktionen skicka ut någon på detta vis det måste finnas en twist...... Men jag tror de flesta av oss blev lurade av produktionens övertygande instruktioner, det fylldes verkligen i att den som förlorar åker. Det blev inte bättre av att man minns när Izabella åkte förra säsongen på liknande vis under robinsonveckan.

Ilskan blev inte långvarig för att helt plötsligt öppnades uppdragsrummets dörr. In kliver en helt förstörd och chockad Katti. Välkommen till fucking torpet!
Det blev nu fest i tråden samtidigt som Katti i tårar knäppte biror och gjorde orgasmliknande ljud.

Ingen av deltagarna vet om att Queen Katti sitter bara ett rum bort o käkar korv o broderar. O laddar upp till att (vad jag tror) duellera på nytt.
2021-03-12, 01:34
Medlem
Lobbaaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Detta är alltså nya tjejen
https://youtu.be/OhCoXrBCkyo?t=966
Fint, tackar. Blir en liten natterunk till det. Perfekt med barnen också. Kommer heja på henne när hon går in i huset kanske.
2021-03-12, 01:41
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 137MG
Så jävla besviken på att den nya deltagaren är en tjej i samma stil som de befintliga i huset. IN MED EN REDIG JÄVLA ALFAHANE

Exakt! Vi behöver inte fler unga ytliga tjejer vilket redan finns där inne! Vi behöver en man!
2021-03-12, 01:45
Avslutad
Citat:
Exakt! Vi behöver inte fler unga ytliga tjejer vilket redan finns där inne! Vi behöver en man!

Pätzy 😃
2021-03-12, 01:48
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RacerOne
Pätzy 😃

Han får gärna komma in, han är ju en äkta karaktär och han är rolig och underhållande. Det behövs med tanke på att detta huset nästan är helt dött nu och det finns knappt några karaktärer som bjuder på underhållning.
2021-03-12, 01:49
Medlem
Lala.s avatar
Åh vad besviken jag blev när Adrian valde Pedram och Nardos idag... Han verkar så olik de båda, jag tror att han egentligen ville välja Emelie men inte vågade.
2021-03-12, 01:52
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Det var längesedan tråden hade sådant tryck som när det stod klart att Katti med sina 110 pannor skulle hänga på en stock och ramlade hon i poolen före Adrian så skulle äventyret vara över.

Det kom in ett brev om att en tvekamp skulle äga rum. Vinna eller försvinna. Storbonde och immun eller åka ur big brother. 2 deltagare skulle duellera och det skulle röstas fram i huset vilka det skulle bli.

Katti bröt ihop redan i soffan när resultatet kom, hon skulle lägga sig för att hon "väger 110kilo, har ledvärk, artros och fan vet jag vad i min kropp" här var det inte ens klart vem motståndaren skulle bli då det var oavgjort mellan AD o Simon. Men med tanke på grenen "hänga i stock" så hade Katti redan gett upp.

Ännu sorgligare blev det när det stod klart att Adrian kommer hänga i den andra stocken. Deltagare började ta farväl av stackars ledsna Katti o ångrade att de röstade på henne.

Här började folk spekulerade i att det kanske är Jesper Fröidhs välbekanta stock o att det skulle vara en fördel för Katti. Men det riggades givetvis upp en äkta trästock 2 meter över poolvattnet och som väntat var det bara Adrian som klättrade upp. Katti tillät sig inte förnedras på detta vis och istället blev det bye bye.

Vi var rasande. Hur i helsicke kan produktionen skicka ut någon på detta vis det måste finnas en twist...... Men jag tror de flesta av oss blev lurade av produktionens övertygande instruktioner, det fylldes verkligen i att den som förlorar åker. Det blev inte bättre av att man minns när Izabella åkte förra säsongen på liknande vis under robinsonveckan.

Ilskan blev inte långvarig för att helt plötsligt öppnades uppdragsrummets dörr. In kliver en helt förstörd och chockad Katti. Välkommen till fucking torpet!
Det blev nu fest i tråden samtidigt som Katti i tårar knäppte biror och gjorde orgasmliknande ljud.

Ingen av deltagarna vet om att Queen Katti sitter bara ett rum bort o käkar korv o broderar. O laddar upp till att (vad jag tror) duellera på nytt.

Tack! Jag hoppas verkligen Katti slår sig tillbaka från Torpet in till Farmen igen! Hon behövs där inne i dårhuset bland ungdomarna.
2021-03-12, 01:57
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Tack! Jag hoppas verkligen Katti slår sig tillbaka från Torpet in till Farmen igen! Hon behövs där inne i dårhuset bland ungdomarna.

Jajemän. Hon vann många utav våra hjärtan idag.
2021-03-12, 01:58
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations

Hur ofta läser man här på Flashback att användarna gråter haha.
Va helt sjukt när ilskan förbyttes till lycka.
Hoppas verkligen Katti får revansch på riktigt.
Tycker att hon förtjänar mer än att sitta nominerad vecka efter vecka med löjlig autonominering osv och nu den press hon fick utstå idag.
Att just hon får äta korv och bacon med en öl ett par dagar var exakt vad hon behövde.
Nu hoppas ja dom andra får känna av dåligt samvete när hon (förhoppningsvis) kommer tillbaka in i huset.

Ska säga att ja inte tror hon håller till finalvecka men hon behövs I huset och är värd att få vara kvar ett tag till. Det finns andra som helt klart bör få lämna innan henne.
Därför ska jag göra allt jag kan för att få in henne igen och hoppas fler tänker som mig.

#saveKatti

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in