2021-03-12, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Kom till Big Brother för att hitta en pojkvän eller? Vafan är detta...
Lite tramsigt. Jag tror hon är lika tråkig som Adrian.
2021-03-12, 10:06
Bannlyst
Kollade nya tjejens insta, hon kommer ha hjälp av många kända influencers.
2021-03-12, 10:07
Medlem
xrlpyts avatar
Target locked: Adrian

Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Lite tramsigt. Jag tror hon är lika tråkig som Adrian.

Exakt.
Medlem
Riktig söt tjej men man ser ju att hon är 34 när kameran zoomar in ansiktet, hon har rynkor runt ögonen. Men härlig och dödstråkig verkar hon va, absolut! NEXT.

Jag tror de tog in henne bara för att para ihop med AD för hon verkar vara mogen, vill hitta dröm kille och settle down, är runt hans ålder, laidback tjej. Men det lär de inte lyckas med och vi alla vet varför 😜
Medlem
Paladins avatar
Men gääääääsp. In med Katti igen bara för fan.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Ja det kanske inte är tydligt vart ifrån hon är, dialekten kan ju ha "blandats" med stockholmska om hon bott där ett tag. Men jag tycker iaf inte det är ren stockholmska hon pratar 😊

Men jag stör mig på att hon inte kollat på live innan hon kom in. Antingen ljuger hon eller så är hon dum. Det är ett spel med 1 miljon på sorl, man drar ju klart fördel om man kollat live innan för att se vad det är för personer där inne, vilka som verkar pålitliga mm.
Det finns en charm i att inte ha sett på något avsnitt eller live. Det är klart att hon inte berättar hela sanningen, hon lär ju suttit med varje kameravinkel medan hon läst Flashback, Facebook-grupper och följt olika Instagramkonton för att få sig en uppfattning om vad som behövs i huset. Åtminstone från det att hon blivit antagen.
2021-03-12, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Ja det kanske inte är tydligt vart ifrån hon är, dialekten kan ju ha "blandats" med stockholmska om hon bott där ett tag. Men jag tycker iaf inte det är ren stockholmska hon pratar 😊

Men jag stör mig på att hon inte kollat på live innan hon kom in. Antingen ljuger hon eller så är hon dum. Det är ett spel med 1 miljon på sorl, man drar ju klart fördel om man kollat live innan för att se vad det är för personer där inne, vilka som verkar pålitliga mm.

Nej nej, ren är den inte. Man hör ju likt Tess att det kommer lite gammal dialekt. Man hör ju när hon pratar så säger hon mkt dää, och det är ju Falköping och däruppe. Jag tror inte hon har kollat denna säsongen faktiskt. Tydligen ringde hennes familj och berättade om en jätte snygg kille som kommit in (adrian) när hon var i karantän
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Nya tjejen är SJUKT lik någon (kändis?).

Är jag ute och cyklar eller är det någon som har någon idé vem jag kan tänka på?

Nej, hon påminner verkligen om någon, eller kanske en blandning av ett par personer. Men vem/vilka..?
Medlem
PastaCarbonaras avatar
Alltså, första tanken jag får om henne är att hon är riktigt platt och tråkig?
HOPPAS jag har fel, men helvete, sättet hon pratar på är så tråkigt.
Medlem
Killar som kan ”bjuda på sig själva”, well.. inte Adrians starkaste sida vad det verkar hittills. Har fortfarande en liten förhoppning att Simon och Madde ska hit it off, haha. Hade varit otroligt uppfriskande om hon klev in och direkt fick upp ögonen för honom. På något sätt stör jag mig lite på att AD är så medveten om att han är ”den snygge” där inne..
2021-03-12, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Nya tjejen är SJUKT lik någon (kändis?).

Är jag ute och cyklar eller är det någon som har någon idé vem jag kan tänka på?

får zara larsson vibbar

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in