2021-03-12, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loveydovey1
Tycker tacostjejen är vacker! Väldigt lik Elisabeth Moss från A handmaid’s tale.

https://www.google.com/search?q=elisabeth+moss&tbm=isch&ved=2ahUKEwjqmYDb rKnvAhXXwSoKHds7DacQ2-cCegQIABAC&oq=elisabeth+moss&gs_lcp=ChJtb2JpbGUtZ3 dzLXdpei1pbWcQARgAMgQIIxAnMgIIADICCAAyAggAMgIIAFAA WABg03ZoAXAAeACAAVaIAVaSAQExm AEAwAEB&sclient=mobile-gws-wiz-img&ei=zKFKYOqDNNeDqwHb97S4Cg&bih=548&biw=326&clie nt=safari&prmd=inv&hl=sv-ic#imgrc=StkC5dB9MwiqSM&imgdii=uQLInYkE0fkoYMP

Jag tycker också att Sofia är vacker. De är som ungföl de båda, lite tafatta. Men ge dem och deras kärlek lite tid så kommer båda att blomma ut fullständigt. Jag blir lite romantisk när jag ser på dem, kanske för att de är så unga. Kanske väckte de minnen till liv från när jag var ung o kär och såg Dirty dancing på bio när den kom ut. Tänk när Sofia håller deras första barn i famnen och Anton strålar stolt som en tupp brevid...det ser jag fram emot.
Citera
2021-03-12, 01:23
Medlem
Besticks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Jag tolkade det som att han snabbt behövde komma på något att bli djupsinnig och sentimental kring och det bästa han kom på var flytten
EXAKT min tanke!
Citera
2021-03-12, 02:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Jag tolkade det som att han snabbt behövde komma på något att bli djupsinnig och sentimental kring och det bästa han kom på var flytten

Ja, det du ju rätt i förstås. Tänkte inte på att han konstruerade något.

Samtidigt har jag full förståelse för att han inte har lust att vilja ut sig, och berätta om sina verkliga trauman.
Citera
2021-03-12, 02:03
Medlem
Centipedes avatar
Susanna borde hoppa av – eller börja bete sig
Citera
2021-03-12, 02:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Centipede
Susanna borde hoppa av – eller börja bete sig

Den krönikan var bra! ”Hon borde ha sökt till Bachelorette istället” Hahahaha! Alla killarna i Bachelorette hade stuckit efter första inspelningstimmarna med henne, ingen man tar sån skit. Grävis stannar enbart för att han är väluppfostrad.
Citera
2021-03-12, 02:15
Medlem
Någon som har instagram-konton eller liknande?
Citera
2021-03-12, 02:19
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Jag tycker också att Sofia är vacker. De är som ungföl de båda, lite tafatta. Men ge dem och deras kärlek lite tid så kommer båda att blomma ut fullständigt. Jag blir lite romantisk när jag ser på dem, kanske för att de är så unga. Kanske väckte de minnen till liv från när jag var ung o kär och såg Dirty dancing på bio när den kom ut. Tänk när Sofia håller deras första barn i famnen och Anton strålar stolt som en tupp brevid...det ser jag fram emot.
Är du synedsatt?
Senast redigerad av Crapmagic 2021-03-12 kl. 02:44.
Citera
2021-03-12, 02:36
Medlem
Besticks avatar
Ja, Sofia är då inte grann...
Citera
2021-03-12, 02:43
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 25cm-slak
Jo, men hon från förra säsongen var bitchig på ett kul sätt. Den här verkar bara obehaglig. Och porrskadad.
Hur menar du porrskadad?
Citera
2021-03-12, 02:47
Medlem
Det här var en bra krönika, förutom missen att Anton visst haft förhållanden innan.
https://www.elle.se/noje/gift-vid-forsta-ogonkastet-avsnitt-3/7343209
Citera
2021-03-12, 03:09
Medlem
kulturstrategs avatar
Elinor ser lite nordslavisk ut. Undrar om hon har nåt påbrå? Den där konvexa ansiktsformen är vanlig i Ryssland, Polen, Tjeckien mfl. Googlade bilder på henne och hittade en gammal blogg. Hennes syster ser ut som en kopia av Olivia Kissper(tjeckisk ASMR-artist). Fattigmanskopia men ändå.

Oavsett så är hon ju den finaste i årets upplaga, även om det inte finns nån konkurrens. Men hon verkar vara en mjuk och kvinnlig person. Ser hyfsat bra ut också. Lite av ett typexempel på hur en fin personlighet kan ge utseendet en liten extra glans - hon befinner sig runt en 6a av 10, dvs i gränslandet mellan medel och över medel, men hennes personlighet lyfter hennes utseende så att hon hamnar över medel.

Vi har delat ut så mycket ris så det kan vara dags för lite ros också.
Nåja, nu ska jag fundera ut nåt riktigt elakt och skriva om Susanna och Sofia...
Citera
2021-03-12, 03:26
Medlem
Triremers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berkut
Skojar du? Han började gråta av sitt barndomstrauma? Och kan inte prata om döden, även efter att sin fru har haft en lång arbetsdag på intensiven och har stort behov av att prata av sig. Väldigt omanligt beteende att vara så långt ifrån sina känslor. Men fint att han öppnade sig till slut, kanske blir bra ändå.

Ja han var ju tvingad att böla lite.

Vad tror hon själv? Att jobba med det hon gör utan att se folk avlida? Hon kan ju inte komma hem och böla varje gång någon dör.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in