Det måste vara en annan Iranie som liknar honom, Pedram ger mig verkligen NOLL gay vibes och jag är en sån som tror alla killar är gay until proven otherwise
Klart han inte vill ge ett gay-intryck på TV, plus att Hassan Roughani följer sin landsman. Då blir han mördad när han åker på besök till Iran.
Man hade hoppas att Pätzy kom in, han förtjänar verkligen en andra chans, då han olyckigt tvingades bryta sin medverkan pga magsmärtor förra säsongen. Patzy som är en go Göteborgare och kock behövs i huset.
Det är som att säga att alla kvinnor med dubbelt så stora lökar som Dolly Partner skulle få alla pojkar på knä. Trots att hennes ansikte var som Katti. (Sorry Katti, jag gillar dig och du har säkert varit en pangpingla). Är det så du menar?
Fast det finns väl ingen kille över 16 på denna jord som tänder på tuttar längre? The content i 95% av porrfilmer består av avsugning och penetration så ganska dålig jämförelse, all fokus ligger på killens stolthet, och 90% av de som förbrukar porr (oavsett kön) vill endast se stora gigantiska erected kukar avgudas and that's a fact
Klart han inte vill ge ett gay-intryck på TV, plus att Hassan Roughani följer sin landsman. Då blir han mördad när han åker på besök till Iran.
Okej hur förklarar du då den gången han fick stånd när han lekte med Tanjas hår, han blev så kåt att alla reagerade här...
Adrian blev finger fucked av Nardos igår och ingenting stack ut där nere efter hennes super intensiva session så han är ju certified gay at this point
Man hade hoppas att Pätzy kom in, han förtjänar verkligen en andra chans, då han olyckigt tvingades bryta sin medverkan pga magsmärtor förra säsongen. Patzy som är en go Göteborgare och kock behövs i huset.
Eww Nej, vi vill inte ha stereotypiska super flamboyant
bögar i huset, det räcker med Joel. Vi vill ha en riktig hunk för Adrian
Det är nog det som går hem också, man blir unfortunately attraherad till assholes som Pedram för han vet att han få vem som helst ner på knän när han drar ner byxorna och hans grej kan mata en hel jävla village....now I'm getting carried away again, jag behöver verkligen holy water 😥
You need to get your eyes checked om du tycker att Tess ser bra ut utan smink... Emelie och Step ser betydligt vackrare utan.
Öööhh, okej? Du kan säkert få smutta på Pedrams snabel om du vill.
Jepp, helt osminkade är det väldigt nära 50/50 mellan Tess och Steffi; ingen av de andra tjejerna har ens någon chans.
Okej hur förklarar du då den gången han fick stånd när han lekte med Tanjas hår, han blev så kåt att alla reagerade här...
Adrian blev finger fucked av Nardos igår och ingenting stack ut där nere efter hennes super intensiva session så han är ju certified gay at this point