2021-03-11, 23:03
Medlem
Ridnes avatar
Hoppas att Katti kommer tillbaka till huset, och får vara huschef nästa vecka, samt utse alla som hänger löst till nästa Måndag. Det förtjänar hon. Då kan hon ge igen lite också
2021-03-11, 23:04
Medlem
Adrian vägrar massera/klia Nardos trots hennes kommandon, och vänder sedan ryggen mot henne! That's my man
2021-03-11, 23:09
Medlem
Lokhacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Jovisst. Vi sitter alltid tillsammans på bussen till jobbet. Ibland sitter jag med andra jag känner. Hon ler och skrattar när jag pratar med henne och varje dag säger hon "vi ses " när hon går av bussen. Jag har nog misstolkat " vi ses " , det betyder egentligen att jag kommer in till henne om natten när mannen är borta och sprutar ner henne. Jaha, se det där har jag ju missat helt. Det känns speciellt när hon vrickar på röven lite extra när hon går ner från bussen. Det finns fler som säger så. Vilken idiot jag är som inte tidigare har sett detta.

Lugna grodhjärtat nu
2021-03-11, 23:10
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Tess är så jävla korkad att hon turned that down, den där monstern kan man nog aldrig tröttna på, är så praktisk och kommer aldrig ruttna till skillnad från hennes face som redan smälter bort

Haha, jag gillar ju Tess så försök inte omvända mig. Jag tycker att hon är jättesöt utan och med smink, och att Pedram är en sliskig jäkel oavsett hur stor kuk han har. (Eller inte har, om de där slaka 16 cm inte växer så mycket så tappar han ju i värde snabbare än IT-bolagen år 2000 )
2021-03-11, 23:17
Medlem
xrlpyts avatar
Judith har börjat skratta som Nardos, "kch kch kch kch" ...
2021-03-11, 23:22
Medlem
emmeli jag älskar dig, jag heter judiht o ska föromvändligs kväll
2021-03-11, 23:23
Medlem
Citat:
Adrian vägrar massera/klia Nardos trots hennes kommandon, och vänder sedan ryggen mot henne! That's my man
hahhah så bra
2021-03-11, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Haha, jag gillar ju Tess så försök inte omvända mig. Jag tycker att hon är jättesöt utan och med smink, och att Pedram är en sliskig jäkel oavsett hur stor kuk han har. (Eller inte har, om de där slaka 16 cm inte växer så mycket så tappar han ju i värde snabbare än IT-bolagen år 2000 )
Det är nog det som går hem också, man blir unfortunately attraherad till assholes som Pedram för han vet att han få vem som helst ner på knän när han drar ner byxorna och hans grej kan mata en hel jävla village....now I'm getting carried away again, jag behöver verkligen holy water 😥

You need to get your eyes checked om du tycker att Tess ser bra ut utan smink... Emelie och Step ser betydligt vackrare utan.
2021-03-11, 23:29
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lokhack
Lugna grodhjärtat nu
Tack Lock, men hur skulle du råda mig?
2021-03-11, 23:30
Medlem
en gres en ko en skövde bo. hmm en gres en ko en falköpingsbo, my love
2021-03-11, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Tack Lock, men hur skulle du råda mig?
Kvinnor är överskattade är mitt tips 😜
2021-03-11, 23:35
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Det är nog det som går hem också, man blir unfortunately attraherad till assholes som Pedram för han vet att han få vem som helst ner på knän när han drar ner byxorna och hans grej kan mata en hel jävla village....now I'm getting carried away again, jag behöver verkligen holy water 😥

You need to get your eyes checked om du tycker att Tess ser bra ut utan smink... Emelie och Step ser betydligt vackrare utan.
Det är som att säga att alla kvinnor med dubbelt så stora lökar som Dolly Partner skulle få alla pojkar på knä. Trots att hennes ansikte var som Katti. (Sorry Katti, jag gillar dig och du har säkert varit en pangpingla). Är det så du menar?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in