2021-03-11, 22:43
Medlem
xrlpyts avatar
Fan, när de flabbade ihop i soffan nyss så tänkte jag att Simon och Tanja skulle vara ett sånt jävla dreamteam..!

In med en ny kille till Steffi bara så löser sig allt.
2021-03-11, 22:44
Medlem
såg en glimt av katti efter hon såg när tess o blatten satt i soffan, o då sa hon att tess redan e säker o sen bröts det, va menades med det? e hon säker har inte kollat på ett tag, men ser att hon ligger isoffan
2021-03-11, 22:47
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slimsussie
Helt uppenbart att Pedram har känslor för Therese.. Tror det är ömsesidigt men båda förnekar det. Känns som det finns mycke potential till drama där.
Märkligt, varför springer hon efter Taylor och bjuder in honom att sova i hennes säng. Är det för att visa att hon är intresserad av Peddo? Fan då är min grannes fru egentligen stenkåt på mig. Tack för tipset jag vet nu att hon vill mig
2021-03-11, 22:49
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Märkligt, varför springer hon efter Taylor och bjuder in honom att sova i hennes säng. Är det för att visa att hon är intresserad av Peddo? Fan då är min grannes fru egentligen stenkåt på mig. Tack för tipset jag vet nu att hon vill mig
Bara kör hårt Grodan kan bli små grodyngel av det hela då
2021-03-11, 22:51
Medlem
Varför ger hon honom order? han vill inte klia dig i armen. Låt han va! och hon la sig mellan AD och Pedram jag gillar inte heller att hon kallar honom Adriana hela tiden...det där är kränkande.
2021-03-11, 22:52
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Du kunde bara säga att du vill ha den till en kompis, nu framstår du lite sus...

Jag tog aldrig screenshot men den är JAW dropping och han var inte ens hård, tror minst 16 cm flaccid

Nardos kommer ta ett allvarligt snack med dig på utsidan om att män faktiskt är så mycket mer än deras kukar...!

16 slaka centimeter låter onekligen lovande..!
2021-03-11, 22:53
Medlem
Asså Nardos är klockren med hennes sagostund! Adriana gillade tjejer och Pedriama föredrog killar
2021-03-11, 22:54
Medlem
Nardos ville väll inte sova bredvid en kille, nu ligger hon bredvid två 😂😂😂😂
2021-03-11, 22:55
Avslutad
Är det plast eller faktiskt riktiga grödor i odlingslådan? 😬
2021-03-11, 22:57
Medlem
Är Adriana ens vaken?
2021-03-11, 22:59
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Bara kör hårt Grodan kan bli små grodyngel av det hela då

Jovisst. Vi sitter alltid tillsammans på bussen till jobbet. Ibland sitter jag med andra jag känner. Hon ler och skrattar när jag pratar med henne och varje dag säger hon "vi ses " när hon går av bussen. Jag har nog misstolkat " vi ses " , det betyder egentligen att jag kommer in till henne om natten när mannen är borta och sprutar ner henne. Jaha, se det där har jag ju missat helt. Det känns speciellt när hon vrickar på röven lite extra när hon går ner från bussen. Det finns fler som säger så. Vilken idiot jag är som inte tidigare har sett detta.
2021-03-11, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Nardos kommer ta ett allvarligt snack med dig på utsidan om att män faktiskt är så mycket mer än deras kukar...!

16 slaka centimeter låter onekligen lovande..!

Tess är så jävla korkad att hon turned that down, den där monstern kan man nog aldrig tröttna på, är så praktisk och kommer aldrig ruttna till skillnad från hennes face som redan smälter bort

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in