2021-03-11, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikase
Jag skrek i bilen "välj simon. Välj simon!" När det kom till pizzan.
Men det var ju för att jag tyckte att simon skulle kunna trycka en pizza och några bärs!

Jag kallade adrian puckad och otaktisk. Klart att man ska alliera sig med en kung som Simon.

Men vafan simons gnäll är ju så jävla puckat. Varför i helvete skulle han välja nån i offrarryd för? Jag hade lätt valt simon. Då får man ju steff på köpet.

Men varför SKA man prioritera folk som nyss försökte kasta ut en ur BB.
Då är det ju smart att ändå skicka kärlek till dom han inte bott med på ett tag.

Men allt paktande nu? Är det fritt paktande och snack om röstning utan konsekvens gäller det hela veckan eller bara för dom som har fab.sisters?

Vem skulle vilja alliera med en snubbe som är skit ful och kort, har samma kläder på sig dygnet runt, är en slampa, är fett dryg och ohygienisk samt har jobbig personlighet och du får även ADHD på köpet? NEJ TACK
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZlantanIbrahomovic
Glöm inte att Juddan kommer berätta att hon minsann har ADHD.
😅😅😅
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slimsussie
Helt uppenbart att Pedram har känslor för Therese.. Tror det är ömsesidigt men båda förnekar det. Känns som det finns mycke potential till drama där.
Nej Tes har sagt HON vill inget med Pedram som du tror, Enda hon gör är utnyttjar situationen till hennes fördel inget annat!
Medlem
Citat:
Helt uppenbart att Pedram har känslor för Therese.. Tror det är ömsesidigt men båda förnekar det. Känns som det finns mycke potential till drama där.

Nu efter ha sett Tess andra sidor så skulle jag nog säga att dem passar faktiskt bra ihop
2021-03-11, 22:20
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:

Ja, det ska bli intressant att läsa om dom, dagen då hon blir en balkongflicka.
2021-03-11, 22:25
Medlem
ZlantanIbrahomovics avatar
Emelies pruttsnack

"Jag har inte skitit på fem dagar"
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Ja, det ska bli intressant att läsa om dom, dagen då hon blir en balkongflicka.
varför hatar du Iranier så mycket? du vet väl att 99% iranier som bor i Sverige är ateister och blir ihop med svenskar? typ alla jag känner, du har verkligen sån narrow-minded uppfattning om iranier som inte stämmer med verkligheten, men du är as skön och får mig garva så keep it up
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Nej Tes har sagt HON vill inget med Pedram som du tror, Enda hon gör är utnyttjar situationen till hennes fördel inget annat!

Hon har sagt det ja men kroppsspråket säger annat. hon utnyttjar situationen och förnekar sina känslor därav kommer det bli drama för eller senare
Senast redigerad av slimsussie 2021-03-11 kl. 22:28.
2021-03-11, 22:28
Medlem
Ja, jag tror inte du e långt ifrån. Men det känns inte som det hade vart nån skada heller
2021-03-11, 22:30
Medlem
xrlpyts avatar
Hahahahah, fan strongt av Nardos att bära Pedram på sin rygg..!
2021-03-11, 22:31
Medlem
Simon snackade om "en tjej i Stockholm" som hade sagt att Tanja och Mergim skulle in i huset. Måste vara hon spoilerkontot. Kommer spy om Mergim kommer in.
2021-03-11, 22:32
Medlem
Citat:
Hon har sagt det ja men kroppsspråket säger annat.
Förlåt jag vet vi alla avskyr Pedram men jag måste erkänna low key så är han out of her league, hon är skitful utan smink och han har tre ben .... det vattnas i munnen varje gång jag får upp gårdagens bild från duschen i hjärnan jo, jag vet jag är hemsk och borde uppsöka vård.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in