Citat:
Han sökte förmodligen efter en glad och spontan tjej som gillar att hitta på saker o att vara ute i skog o mark. Tror inte hans kriterier var djupare än så. Susanna tryckte väl på sin skogshuggare som hon ville ha och experterna trodde sig ha hittat en match made in heaven.Man kan ju också ställa sig frågan vad han sökte efter?
Något i matchningen har uppenbarligen gått snett.
I min mening är det snarare Johan som sätter på sig offerkoftan. Kan han inte stå upp för sig själv? Det är ju det Susanna vill, men han fattar inte det. Och innan ni går till attack, att stå upp för dig själv innebär inte att dra opassande skämt eller att agera "alfa". Säg vad du tycker, annars kommer inte den andra parten fatta vad som är fel. I mina ögon försöker Susanna men Johan, som vi sett hos många andra män i den här serien, har en oförmåga att sätta ord på sina känslor. Visst, alla kanske inte gillar ärlighet eller pikar. Men andra gör det. Det handlar ju helt om vad man har med sig från tidigare relationer. Men som sagt, dålig match.
Något i matchningen har uppenbarligen gått snett.
I min mening är det snarare Johan som sätter på sig offerkoftan. Kan han inte stå upp för sig själv? Det är ju det Susanna vill, men han fattar inte det. Och innan ni går till attack, att stå upp för dig själv innebär inte att dra opassande skämt eller att agera "alfa". Säg vad du tycker, annars kommer inte den andra parten fatta vad som är fel. I mina ögon försöker Susanna men Johan, som vi sett hos många andra män i den här serien, har en oförmåga att sätta ord på sina känslor. Visst, alla kanske inte gillar ärlighet eller pikar. Men andra gör det. Det handlar ju helt om vad man har med sig från tidigare relationer. Men som sagt, dålig match.
De har känt varann några dagar. Det är inte normalt att överösa den andre med negativism, pikar och dålig stämning. Gör de andra paren det? Ellinor har issues med Lasses svårighet att öppna upp, men är hon på och pikar, hånar och kritiserar om det? Nej, hon är trevlig mot honom och tar experterna till hjälp för att konstruktivt gå framåt på ett område som hon tycker att de inte matchar på. Susanna är bara en bitch.
Johan har inte bett om att utsättas för nåt slags test från Susannas sida. Han är inte skyldig henne att komma med en "korrekt" reaktion på hennes pikar och kritik.
Susanna är en dålig match med alla män.