2021-03-11, 21:38
Medlem
Haha så Katti får spionera på deltagarna 🤣 Står o puffar på sin vape o kliar sig i röva 🤣 Hahaha! Hon e go hon!

När kommer den där nya tjejen in och när kan vi skicka ut henne?
2021-03-11, 21:38
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UppOchNedtagen
Han är otroligt taktisk, har sett programmet och läst vad folk tyckt om deltagarna på utsidan.
Adrian har varit försiktig med att trampa någon på tårna och spelar oskyldig när han får makt.
Han har köpt Pedrams allians och vet att de trånande tjejerna håller honom om ryggen.

Läskigt att han grät när Luis åkte ut då de bara hade känt varandra några dagar...

Feg, tråkig och falsk.
Hoppas hans fasad snart krackelerar så fler ser hur lömsk han är
2021-03-11, 21:39
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Yep. Och Joel är den som kysst flest kvinnofolk. Det säger rätt så mycket

Haha ja just det.. Men han verkar mest vilja hångla med Simon. Tar varje chans.
2021-03-11, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ok nu har jag tittat på den nya Maddes pres-video. Jag är lite besviken faktiskt. Hon ser ut som en snyggare och mjukare version av Tess med ett inslag av Anty. Hon verkar vara precis som de andra därinne..utseendefixerad, klädfixerad och rätt mainstream. Många följare på insta också.

Kan de inte ta in mer unika människor? Nördiga, rockers, lite outsiders med IQ som kan tillföra lite vishet och spänning?? Och varför inga karlakarlar? Det är minst sagt ett underskott på dem.

+1 Precis min åsikt, släng in någon tuff, skäggig muskelmupp med lite krut i humöret och något bakom pannbenet.
2021-03-11, 21:40
Medlem
Emelie sitter tätt bredvid Adrian. Den där pizzan verkade ha gjort sitt jobb, håll koll på dem ikväll gott folk
2021-03-11, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Frågar mig detsamma. T.o.m. Ponne. Simon och Joel tycker han är vacker?
Så han har just nu 9 val. Men han är gay, och det är okay
och hoppas att det förblir så! hoppas han inte får för sig att ligga med Nardos i natt varför valde han henne som sängkamrat? han borde ha valt Pedram
Medlem
oj vad peddo vill köra ner sina fingrarna i halsen på tess nu
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag med. Lekarna blir bara märkligare och märkligare.

Roligare att titta på när Katti broderar.
Tycker jag med, å då är något nördigt fel när man uppskattar en tant som broderar
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JayJayAdams
Nja, vetifan. PH-jeppe pratar grövre men tror han är uppväxt i Staffanstorp. En håla som ligger strax söder om Lund iofs.

Läste en kommentar på big brothers facebook att Katti sa att hon väger 110 kg. Stämmer detta? En kraftig bit i så fall. Undra då vad Luis vägde om Katti väger så pass mycket. Han måste väga minst 150 kg iaf.

Hon har ju en rejäl kanonkula på magen och därtill enorma bröst så jag tar hennes ord för sanning Hörde Luis säga att han vägde 120kg men vet inte om han var seriös eller menade just DÅ för det kan bara inte stämma.
Medlem
Får Katti höra något spännande?
2021-03-11, 21:42
Medlem
xrlpyts avatar
Varför hänger Pedram över Tess som han är på väg att kyssa henne?
2021-03-11, 21:42
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
oj vad peddo vill köra ner sina fingrarna i halsen på tess nu
Samtidigt som han med andra handen kollar hur många fingrar han får in i hennes fucking röööv

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in