2021-03-11, 21:27
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ja
Tack
2021-03-11, 21:28
Medlem
Har Katti fått se nomineringarna på tv:n så hon vet hur dom röstade?
2021-03-11, 21:29
Medlem
kermiths avatar
Katti broderar namn på deltagarna på en duk. Adrians namn är störst
Känns som det kan bli något om hon kommer in igen.
2021-03-11, 21:29
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag med!
Vad vill vi ha? MÄN!
Vad vill vi ha? RIKTIGA MÄN!
Vad vill vi haaaa???? 🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆

De kommer säkert inte släppa in en riktig man förrän dag 50.. En snygg, het skäggig testosteronstinn MAN som kommer kunna plocka vem han vill av alla brudar därinne som blivit svältfödda på karlar.
2021-03-11, 21:30
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Larsson is back. Eller ska vi säga Rammi?

Akta så du inte åker för regel 1.06.

Jag skrev ett inlägg där jag tyckte att det var suspekt att exakt trådstart startas av två olika användare med väldigt lika namn och undrade om några personer hade en personlig vendetta med företaget som dessa hängde ut och nu är jag under utredning för att ha brutit mot 1.06.

Det krävs med andra ord extremt lite så var försiktig i fortsättningen så inte en känslig admin eller någon annan rapporterar dig. Man kan bli avstängd rätt länge i värsta fall tyvärr.
2021-03-11, 21:30
Medlem
bowlingjockes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
De kommer säkert inte släppa in en riktig man förrän dag 50.. En snygg, het skäggig testosteronstinn MAN som kommer kunna plocka vem han vill av alla brudar därinne som blivit svältfödda på karlar.
Räcker att nån som är hetero kommer in.
2021-03-11, 21:31
Medlem
Älskar att Katti sitter och puffar
2021-03-11, 21:32
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Medicinbolag vill inte ha folk friska. Tyvärr.
Det är såna extrema summor, att ha folk ätandes på medds.
Biverkningar löser man med mera medds.

Nu får det fan hända något i BB. Börjar tröttna lite, ska inte ljuga.
Man kan ju hoppas att de som söker hjälp får stöd i att se medicin som tillfällig hjälp innan man hittat andra strategier att hantera det som ställer till problem i livet. (Menar inte de som faktiskt behöver medicin livet ut. Tror inte det är många egentligen )
Undrar hur många i huset som medicinerar förövrigt
2021-03-11, 21:32
Medlem
Ridnes avatar
Ok nu har jag tittat på den nya Maddes pres-video. Jag är lite besviken faktiskt. Hon ser ut som en snyggare och mjukare version av Tess med ett inslag av Anty. Hon verkar vara precis som de andra därinne..utseendefixerad, klädfixerad och rätt mainstream. Många följare på insta också.

Kan de inte ta in mer unika människor? Nördiga, rockers, lite outsiders med IQ som kan tillföra lite vishet och spänning?? Och varför inga karlakarlar? Det är minst sagt ett underskott på dem.
2021-03-11, 21:34
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bowlingjocke
Räcker att nån som är hetero kommer in.

Sant.. När Pedram är alfahannen därinne och får mest gos så vet man att det är illa. Vem som helst kan nästan toppa det nu. Vem som helst med lite go alltså.
2021-03-11, 21:35
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RacerOne
AD låter som PH Jeppe, han som kasta kulan och sa "BOOM, rätt ner i backen"

Nja, vetifan. PH-jeppe pratar grövre men tror han är uppväxt i Staffanstorp. En håla som ligger strax söder om Lund iofs.

Läste en kommentar på big brothers facebook att Katti sa att hon väger 110 kg. Stämmer detta? En kraftig bit i så fall. Undra då vad Luis vägde om Katti väger så pass mycket. Han måste väga minst 150 kg iaf.
2021-03-11, 21:37
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Sant.. När Pedram är alfahannen därinne och får mest gos så vet man att det är illa. Vem som helst kan nästan toppa det nu. Vem som helst med lite go alltså.
Yep. Och Joel är den som kysst flest kvinnofolk. Det säger rätt så mycket

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in