Ok.. Nu har jag läst ikapp tråden (fan vad ni skriver idag

). Vet de andra om att Katti är på Torpet eller tror de att hon åkt ut? De verkar onaturligt tillfreds och glada om de tror att hon lämnat...
Det är taskigt att ha sådana fysiska tävlingar som stocken över poolen när Katti är med. Hon är dubbelt så gammal som de flesta därinne. Hade de velat ha det på lika villkor så hade de haft kunskapstävlingar eller åtminstone något icke-fysiskt. Är också besviken på alla de som röstade på Katti. Speciellt Steph. Sjönk som en sten. Glad iallafall att Katti fortfarande är kvar. Det finns hopp.
Jag ska sluta hoppas på att Adri har något intresse av Emelie efter att han återigen valde prinsessan Nardos till storbondestugan. Orkar inte hoppas längre. Känns rätt dött, även om han valde E, till pizzan.
Om det är Simon, Steph och Tess som sitter på Måndag så hoppas jag konstigt nog att Steph blir utröstad. Hon var min favorit från början men efter att hon blivit manipulerad av Tess, röstat på Katti och inte tillför så mycket så har jag ändrat mig. Hon gör sämst tv. Tess behövs för drama, Simon är bäst och roligast. De får inte åka.