2021-03-11, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Fick Adrian välja fritt vilka som skulle få pizza, eller var det bara bland de säkra deltagarna?

alla
2021-03-11, 18:30
Medlem
xrlpyts avatar
Kan inte Malin skämta till det på måndagsfinalen och säga till huset "jag hoppas ni har vant er vid lite mat nu, för denna vecka är det Robinson!!!"

HAHAHAHAHA
2021-03-11, 18:31
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
alla

Åh fan. Jag har ju snappat upp att han står längst från Simon, men om han hade bjudit Simon på pizza i kväll så hade han haft en vän för livet..
2021-03-11, 18:31
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FredrickFederley
Ja han verkar ha som mål att en dag ta sig ur lönefällan och bli framgångsrik på egen hand i stället för att vara en löneslav åt någon annan tills han är 65 år gammal.

Vilket svin.

Sluta projicera dina egna döda drömmar på andra. Alla har inte gett upp som du har och är inte nöjda med att vara någon annans löneslav resten av livet. Ta tag i det tro mig det är inte för sent du kan också lyckas!

OnT - Tycker det är rätt roligt när de kör maffia, roligt spel överlag som vi körde mycket i julas här i stugan!

Ja, även en blind höna kan hitta korn ibland.
Av det han visat i huset kan jag inte se hur han ska kunna bli ekonomisk oberoende. Men visst även en blind höna...
2021-03-11, 18:32
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ja det gör jag men jag vara bara nyfiken
Okay, jag fattar. Jag tror att vi säkert kommer att vara överens.
Blev själv sugen på mat nu så har svårt att tänka till. Några flaxar mellan grupperna.
Medlem
ZlantanIbrahomovics avatar
Citat:
Åh fan. Jag har ju snappat upp att han står längst från Simon, men om han hade bjudit Simon på pizza i kväll så hade han haft en vän för livet..
Haha, ja antagligen
Medlem
Mouchinos avatar
Får de dela med sig?
Medlem
Citat:
Kan inte Malin skämta till det på måndagsfinalen och säga till huset "jag hoppas ni har vant er vid lite mat nu, för denna vecka är det Robinson!!!"

HAHAHAHAHA

https://media0.giphy.com/media/2UvAUplPi4ESnKa3W0/giphy.gif
Medlem
Ridnes avatar
Ok.. Nu har jag läst ikapp tråden (fan vad ni skriver idag ). Vet de andra om att Katti är på Torpet eller tror de att hon åkt ut? De verkar onaturligt tillfreds och glada om de tror att hon lämnat...

Det är taskigt att ha sådana fysiska tävlingar som stocken över poolen när Katti är med. Hon är dubbelt så gammal som de flesta därinne. Hade de velat ha det på lika villkor så hade de haft kunskapstävlingar eller åtminstone något icke-fysiskt. Är också besviken på alla de som röstade på Katti. Speciellt Steph. Sjönk som en sten. Glad iallafall att Katti fortfarande är kvar. Det finns hopp.

Jag ska sluta hoppas på att Adri har något intresse av Emelie efter att han återigen valde prinsessan Nardos till storbondestugan. Orkar inte hoppas längre. Känns rätt dött, även om han valde E, till pizzan.

Om det är Simon, Steph och Tess som sitter på Måndag så hoppas jag konstigt nog att Steph blir utröstad. Hon var min favorit från början men efter att hon blivit manipulerad av Tess, röstat på Katti och inte tillför så mycket så har jag ändrat mig. Hon gör sämst tv. Tess behövs för drama, Simon är bäst och roligast. De får inte åka.
2021-03-11, 18:37
Medlem
xrlpyts avatar
Jag undrar om BB plockade ut Luis på hans begäran inför Farmen-veckan, han har ju pratat väldigt mycket om hans matbehov och hur han tvingades äta smulor under bordet på barnhemmet i Colombia. Jag vet inte om det verkligen har skapat ett trauma eller om han bara är som vem som helst och gillar mat mer än att springa, men finns något där så hade ju det här temat triggat honom något sanslöst.
2021-03-11, 18:37
Medlem
Adrian har fått en massa pluspoäng hos Emelie nu. Hoppas bara att Ystad mjuknar upp lite nu så ÄnglaAnsiktets inviter blir besvarade.
2021-03-11, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ok.. Nu har jag läst ikapp tråden (fan vad ni skriver idag ). Vet de andra om att Katti är på Torpet eller tror de att hon åkt ut? De verkar onaturligt tillfreds och glada om de tror att hon lämnat...

Det är taskigt att ha sådana fysiska tävlingar som stocken över poolen när Katti är med. Hon är dubbelt så gammal som de flesta därinne. Hade de velat ha det på lika villkor så hade de haft kunskapstävlingar eller åtminstone något icke-fysiskt. Är också besviken på alla de som röstade på Katti. Speciellt Steph. Sjönk som en sten. Glad iallafall att Katti fortfarande är kvar. Det finns hopp.

Jag ska sluta hoppas på att Adri har något intresse av Emelie efter att han återigen valde prinsessan Nardos till storbondestugan. Orkar inte hoppas längre. Känns rätt dött, även om han valde E, till pizzan.

Om det är Simon, Steph och Tess som sitter på Måndag så hoppas jag konstigt nog att Steph blir utröstad. Hon var min favorit från början men efter att hon blivit manipulerad av Tess, röstat på Katti och inte tillför så mycket så har jag ändrat mig. Hon gör sämst tv. Tess behövs för drama, Simon är bäst och roligast. De får inte åka.

Snälla nu får faktiskt en brud åka, så jävla less på all östrogen i huset, Tess lär det inte bli så vi får skicka ut Step

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in