Citat:
Ursprungligen postat av
kagay1
Det fanns bara EN idiot här som sa att han älskar Pontus, han gav däremot ingen vettig motivering/förklaring förutom att "Pontus är kul" så antigen troll eller någon bekant.
Tittar man på din posthistorik så är det tydligt att du borde återvända till Bbpolisens IG eller "Mammagruppen" som du kom ifrån.
Med det sagt, här nedan är min motivering:
Jag är en idiot som tycker om Pontus.
Han är inte min favorit men jag tycker att han tar fram roliga/intressanta sidor hos de andra deltagarna i huset.
Älskar att se honom och Simon när de två går loss.
Jag gillar när han pikar/läxar upp Nardos (Önskar dock att han gjorde det tydligare)
Jag har tolkat Pontus som konflikträdd och att han har ett enormt behov av att vara omtyckt av alla.
Han är töntig och hans humor är mycket hit or miss.
Märks att Ponne är fattig och bryr sig mycket om pengarna, han har prioriterat taktik, är väldigt medveten om kamerorna/spelet, svintråkigt, ja.
Men, detta är en trots allt tävling om en miljon, och han överanalyserar saker som ingen förutom produktionen har kontroll över...
Tycker att Pontus har fått den i röven lite väl mycket från start.
Tänker på husbilen, mullvadskonspirationen, lagvalet, ballongtävlingen (där Jesper på sätt och vis stal hans chans till en värdig vinst), harakiritävlingen där han fick straff utan att ha rört knappen (Ärligt, hade ni betalat 15 k för att någon ska få slippa äta en korv?)
Han syns knappt i avsnitten eller i DC.
Och vad han än gör i huset nu så skriker folk om vilken orm han är.
Produktionen har fuckat Simon, Katti och Ponne gång på gång.
Pedram, Judith och Nardos har glidit på räkmacka.
Det är tydligt vilka som favoriseras av BB.