2021-03-11, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Pontus ska ut. Är det någon som fortfarande gillar honom?
Det fanns bara EN idiot här som sa att han älskar Pontus, han gav däremot ingen vettig motivering/förklaring förutom att "Pontus är kul" så antigen troll eller någon bekant.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Jo, fast alla trodde att dom annars skulle åka ut och alla därinne hade velat vara kvar såklart. Jag hade också gjort det, och jag skulle ändå säga att jag är godhjärtad av mig. Men man vill ju inte åka ut så vad ska man göra?

skulle du också inte kunna stå för ditt beslut att tänka så och säga det till alla andra förutom till själva personen du röstat på? För det är ju det som är det mest äckliga... Gå över lik för att vinna är inte den som är en värdig vinnare enligt mig iaf, sedan dessutom inte kunna säga som det är utan bara fejka det rakt igenom är en ännu mer ovärdig vinnare..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
skit på er snorungar eran black magic sitter på torpet och gottar sig
Orkade inte titta på deras black Magic så bytte till Törpet. Så mycket roligare att titta på en ensam Kattis som lagar korv och potatis samt broderar.
2021-03-11, 15:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Pontus, Therese, Judith och Pedram förtjänar alla ett nackskott.

Enligt spelbolagen är Pontus tredje hands favorit att vinna BB, men han är inte omtyckt nånstans.
Så var beredda att betta på att han åker ut den dagen han hänger löst.
2021-03-11, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Iofs, men sitter ju säkert denna vecka.

Du tänker så, tyvärr så gör han ju det!
I detta fall blir det Tess
2021-03-11, 15:53
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Definitivt. Jag klandrar ingen av de som hänger löst som röstade på Katti, vem som helst hade gjort samma val om man riskerat att åka ut själv.
Eller hur. Men nu ska det poseras här i tråden, så jävla fjantigt..

BB borde lagt upp det helt annorlunda om de ville ha ett annat resultat.
2021-03-11, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Judith röstade på Adrian, var det fel? Hon visste ju att han hade en bra chans vem han än möter.

Tror alla som röstade på Adrian gjorde det för att dem visste att han har stor chans att ta immuniteten, där ser jag faktiskt ingen problem alls! Hade också röstat på honom om jag satt säkert, tror faktiskt han hade kunnat vinna oavsett vem han hade mött
2021-03-11, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Orkade inte titta på deras black Magic så bytte till Törpet. Så mycket roligare att titta på en ensam Kattis som lagar korv och potatis samt broderar.
en liten katt till katti också
2021-03-11, 15:55
Medlem
Haha Katti sitter och broderar med sin lilla katt bredvid sig
2021-03-11, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaffelJanne
Glömde Emelie och Tanja!

Vem röstade Tanja på?
2021-03-11, 15:56
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Exakt!

Alla som säger att dom inte skulle röstat på Katti i den situationen ljuger för sig själva....

Vänta nu. Det är inte för att jag har Katti som favorit. Och kanske hade jag röstat på Katti.
Men likväl har en del människor tillräckligt med balls och är genuint äkta som står för sitt val. Dom är få.
Vi tänker antagligen olika men jag värderar förstklassiga människor i det främsta ledet.
Senast redigerad av kermith 2021-03-11 kl. 15:59.
2021-03-11, 15:56
Medlem
DannySausages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av le-petit-liberal
visst ska vi rösta ut judith så fort vi kan?

Nej Pontus

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in