2021-03-11, 16:02
Medlem
Älskar hur dem flesta som röstade på katti gjorde det för att själva få immuniteten och det slutade med att dem gav en enkel immunitet till Adrian (som inte röstade på katti) medan dem själva riskerar att åka på måndag, bra jobbat ändå
Avstängd
Nu får ju katti ta å dämpa sig lite hon väsnas utav bara helvete
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Okay Sarkasm, lite ledsen, men då om vi får chansen så röstar i alla fall jag kvar lilla Katti.
Men också hoppas på en ny skön deltagare.

Absolut! Jag är fan fortfarande lite bitter på att fel lag vann tävlingen.. hade varit så mycket skönare om det andra laget var det som hängde löst... Men ja, Tess får man ju ta ut nu!

Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Vem röstade Tanja på?

Katti
2021-03-11, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Vänta nu. Det är inte för att jag har Katti som favorit. Och kanske hade jag röstat på Katti.
Men likväl har en del människor tillräckligt med balls och är genuint äkta som står för sitt val. Dom är få.
Vi tänker antagligen olika men jag värder förstklassiga människor i det främsta ledet.

Jag fattar vad du menar. Jag tror bara att om alla satt löst så skulle man valt Katti. Big up till Adrian som jag gillar starkt, som inte röstade på Katti MEN jag tror att han trodde att Simon var en klar utmanare och att han själv inte var med i bilden. Man märkte efteråt att han vart överaksad att det var folk som röstade på honom.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Älskar hur dem flesta som röstade på katti gjorde det för att själva få immuniteten och det slutade med att dem gav en enkel immunitet till Adrian (som inte röstade på katti) medan dem själva riskerar att åka på måndag, bra jobbat ändå

Karma, anyone?
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Medlem
Zingo2s avatar
Katti lagar mat utifrån Judiths tips.👍
2021-03-11, 16:04
Medlem
GaffelJannes avatar
Haha fan vad skön Katti är
Medlem
Hur mycket Kommandoran-vibbar på Katti nu när hon sitter i sin ensamhet i hemlighet och mumsar?
Medlem
Jag vet inte om jag poserar men jag tyckte det var väldigt orättvist att sätta den som var mest vältränad i huset gentemot Katti. BB hade kunnat lösa det genom att de hade fått rösta på en kvinna och en man så killarna hade tävlat mot varandra och sen tjejerna.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iminlilahelikopter
vilka röstade alla på?

Kolla klippet i appen, alla finns där
Medlem
GaffelJannes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Inte helt hundra, men

Simon, Steffi, Tess, Tanja, Pontus, Pedram, Nardos röstade på Katti

Joel och Adrian röstade på Simon

Judith och Katti röstade på Adrian

Emelie röstade på Tess

Eftersom Simon och Adrian fick lika många röster så fick tittarna rösta i appen vem som skulle tävla.
Helt rätt 👍

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in