Citat:
Ursprungligen postat av
tempeZZt
Jösses kvinna vad du tillskriver dig mycket och sätter dig på höga hästar. Om du inte finner gubbskämten roliga så är det ingen som ens vill åt dina äggstockar.
Mina äggstockar har nog fått sin beskärda del även utan gubbskämt, tack så mycket
Men efter avsnitt 4 får jag självmant snällt ta och backa angående Susanna och sälla mig till #teamgrävis. Anser fortfarande inte att feminismen är någon grej överhuvudtaget, utan hon är helt enkelt en mycket omogen människa och rätt otrevlig dessutom. Till skillnad mot Johan, som uppenbarligen har kommit bra mycket längre i sin känslomässiga utveckling och säkert kan fungera mycket bra i en relation. Jag stör mig också oerhört på hennes passiv-aggressiva flinande och skrattande, som enbart framstår som obehagligt och falskt. Johan som har uppenbart god emotionell intelligens gör sitt bästa för att skapa en trevlig atmosfär, men det är såklart tvärkört om motparten endast vill hitta fel och vässa. Ouch. Jag vidhåller att Susanna straffar honom för att han inte levde upp till den ursprungliga attraktionen. Det är ingen ursäkt, bara en förklaring. Jag får ont i magen av att se dem, bryt här och nu, låt Susanna växa upp och må Johan träffa en kärleksfull och snäll partner som matchar hans vänliga och varma personlighet.