2021-03-11, 15:37
Medlem
Om Katti skulle gå tillbaka in i huset med dem andra, tänk vad dem skulle ångra att dem röstade på Katti!
Många sjönk i min ögon medan Adrian bevisade ännu en gång vilken vilken fin människa han är!
2021-03-11, 15:37
Medlem
GaffelJannes avatar
Adrian, Katti och Judith var dom enda som faktiskt röstade med hjärtat.. Resterande röstade taktiskt. Stort + till dom! Har fan börjat tycka om Adrian mer och mer nu, känns som han har ett stort hjärta.

Edit: Glömde Tanja & Emelie
Senast redigerad av GaffelJanne 2021-03-11 kl. 15:43.
2021-03-11, 15:38
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Nja..Jag har ju varit o chattat här förra året också. Men vart avstängd ett halvår
Jag minns dig gamle vän.
Avstängning är skit, men skönt att ha dig tillbaka I gänget?
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Lugn. Flashbackare glömmer aldrig förrädare
Nja. Jag skulle vilja hålla med men många vänder tyvärr kappan väldigt fort direkt någon annan stört på något sätt.

Men hoppas verkligen att vi kan enas om att hjälpa Katti tillbaka nu. Hon är värd att få en ny chans med de hon fick gå igenom.
Och hon måste få revansch!
Tårar ska inte räcka som ursäkt när hon kommer tillbaka!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
varför i helvete ska julia in igen hoppas fan hon inte är en riktig deltagare
TACK vi har redan gott om billiga sluts i huset.
Medlem
Nu kan de ju leverera, eftersom de följer Farmenkonceptet såhär långt kan ju storbonden nu få välja en gårdsfru/karl som blir immun, och sen en förste kämpe. Förste kämpen väljer andre kämpe och de två får göra upp. Den som förlorar - Torpet. Den som vinner - immunitet. Sen får de på Torpet fightas om att få komma tillbaka och vinnaren blir immun.
Medlem
Vad länge de andra var ledsna över att Katti är borta. Falska råttor
Medlem
Katti njuter av livet https://i.imgur.com/zqglgj9.jpg
2021-03-11, 15:39
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Tror fan kärringen streg upp som min etta nu

Hahaha samma här. känner mig ganska mätt på alla andra faktiskt. Men det är nog det urtråkiga veckotemat som spökar lite. Med twister som denna blir det garanterat en vecka vi kommer minnas iallafall

Fan så fin hon är Kattan. Släng in en pizza till henne också. Vill ha en röstning i appen: förtjänar Katti en pizza ikväll? Ja/Ja
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Om det är sant så förtjänar Emelie inte honom

FAAN kan det inte komma in en omtänksam och go tjej till officern snart

Efter idag så håller jag med, vet att hon inte vill ta första steget men att trösta nån är fan inte att ta nån steg eller vissa intresse.
Han förtjänar verkligen en tjej som är lika fin som han och som bryr sig om honom!
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GaffelJanne
Adrian, Katti och Judith var dom enda som faktiskt röstade med hjärtat.. Resterande röstade taktiskt. Stort + till dom! Har fan börjat tycka om Adrian mer och mer nu, känns som han har ett stort hjärta.
det gjorde nardos med, men eftersom hon är trög fattade hon inte att det skulle vara en fysisk tävling
Bannlyst
Nu vet alla att Adrian inte är en gentleman och tänkte låta en 60-årig tant bli utslagen och falla förnedrande i poolen.
Tänk om han lagt sig, då hade han också blivit kvar i torpet och blivit en riktig hjälte och ksk favorit att vinna miljonen 🤷🏻‍♂️

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in