2021-03-11, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
jaa detta var ett smart drag av produktionen för att man skulle få se vilka backstabbers vissa är... Faaan vilken sjuk twist, sååå gött!!!!!!!!!!!!!!!!

LOOOVE IT.
Bannlyst
Vet inte hur många gånger jag ska behöva skriva detta.
Big Brother och spelbolagen samarbetar, eftersom det gick att spela på Kattis som vinnare efter hon ”åkt ut” så visste jag att hon inte åkt ut, lär er lyssna på oss som kan det här ✌️
Medlem
Nojigt att de sitter och pratar precis utanför uppdragsrummet! Vad händer om de upptäcker att hon är där? Hur länge ska det vara en hemlighet?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Adrian ligger där och gråter och blir tröstad av Pedram och Nardos

Emelie sitter och garvar med andra brudar och diskuterar Simons penis längd, JAG BÖRJAR KOKAA

jag vill INTE HÖRA EN ENDA KOMMENTAR OM ATT DE PASSAR BRA IHOP Å SKIT, till och med Joel visade mer kärlek.

Om det är sant så förtjänar Emelie inte honom

FAAN kan det inte komma in en omtänksam och go tjej till officern snart
2021-03-11, 15:36
Medlem
varför i helvete ska julia in igen hoppas fan hon inte är en riktig deltagare
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
jaa detta var ett smart drag av produktionen för att man skulle få se vilka backstabbers vissa är... Faaan vilken sjuk twist, sååå gött!!!!!!!!!!!!!!!!
Yep. T.o.m. Nardos som hade en bra ursäkt. Hon fattade verkligen inte vad skiten innebär.
Joel, Officern, Judith, Emelie och Nardos en kant ligger på plus för mig.
Medlem
wolfiess avatar
real ones: adrian, nardos, emelie. alla andra e fake
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yesmam
Nojigt att de sitter och pratar precis utanför uppdragsrummet! Vad händer om de upptäcker att hon är där? Hur länge ska det vara en hemlighet?

dem sitter vl mitt emot gymmet är ju långt från uppdragsrummet
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Alla gånger!!! Hon skulle vara bäst i år också!
Ehum. Du har koll på Grodans favoriter
Nja..Jag har ju varit o chattat här förra året också. Men vart avstängd ett halvår
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
VÄNTA LITE, 'är det där uppdragsrummet? de lär ju höra och känna igen hennes stön och smask.

Och de kommer höra hennes skinkor trumma rejäla Jamaicanska toner.
2021-03-11, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaffelJanne
Vänta vad var det för fel Simon gjorde? Ljög han för Katti?

När de avslöjade att Adrian skulle tävla så blev han jätte upprörd och sa framför Katti "fan jag som ville tävla och få immuniteten, nu är jag besviken"

Joel och Nardos tyckte att det var omoget, vilket stämmer.
2021-03-11, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Att det bara finns en säng därinne kan ju tala emot att det skulle komma in fler deltagare, utifrån eller från resten av huset, men hoppas det blir något sånt. De kan turas om i sängen, eller så får BB skicka in liggunderlag.

Min teori är att, om det är så som ryktet säger att gamla deltagare kommer ha chansen att tävla sig in i huset, så kommer det vara att dom går in och direkt får möta Katti i någon tävling i torpet. Den som vinner får slutligen gå in i huset igen, dom som förlorar åker ut med en gång igen.

Gissar på att den tävlingen isf hålls imorn, därav sängen som Katti får sova i inatt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in