2021-03-11, 13:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
jag fattar det men då har hon varit väldigt falsk och bryr sig inte ett skit om katti, hon stod ju o bölade som en unge och "ångrade sig att hon röstat på katti" också så hon säger ju duktigt emot sig själv.

Gå o lägg dig, du är dummare än Nardos 😂😂😂😂😂
2021-03-11, 13:02
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
simon är duktigt hatad också
Men inte lika mycket som Tess, om så vore borde hon väl varit bland de 2 som räddades först i måndags?
Medlem
oj therese röker
Medlem
Så jävla pinsamt att tjejerna gråter sig till fredning. Ingen vågade ju rösta på dom nu.

Det jobbiga är att ADrian kommer att freda nån annan sen när han har vunnit immunitet. Säkert Tess då. Tror vi att dom gömmer katti när hon "åker" sen bo med Patzy I ett hemligt rum?
2021-03-11, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain
Det delades ut en varning till en deltagare förra året då han sa ordagrant: ”jag ska döda henne”, ”jävla hora”.
I år blev Katti autonominerad för ordagrant: ”samejävel”.

Jo, det vet jag. Men Joel sa till Simon i tävlingsrummet igår "sluta stampa annars slår jag ihjäl dig" så tänkte om det var det du syftade på. Men ja, sjukt att det är ok med sexuellt ofredande när det är lek men inte säga samejävel när hon även säger clownjävel i samma lek^^
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Men inte lika mycket som Tess, om så vore borde hon väl varit bland de 2 som räddades först i måndags?

nä men simon är mer hatad av större grupper vilket kan visa sig vara avgörande i slutet
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Jag har sett 4 olika bilder när man fick rösta mellan Adrian och Simon.
Alla bilder är visar 57% vs 43%.
Alla röstade olika tider, är detta en färdigredigerad bild? Var det bestämt innan vi röstade att det skulle bli Adrian?
Medlem
Anonym396s avatar
Jag hoppas att Adrian åker. En riktigt tråkig snubbe som jag ännu inte vet något om trots att han har varit inne i 2 veckor.

Jag vet att han är en hobbyblatte som gillar att snacka med Peddot.

Jag vet att han gillar att vara runt Nardos, Emilie och Joel.

Väldigt lite skulle förändras om han åkte ut. Om Adrian åker ut så har 3 snubbar i huset åkt ut hittills och då har BB möjligheten att skicka in 3 sköna snubbar så att könsfördelningen är lika. Riktigt dålig kvalitet av snubbarna i år så det skulle vara drömmen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Ja lätt!
Helt sjukt.
En man hade kunna polisanmälts för samma sak.
Judith, kvinna och homosexuell får en klapp på axeln istället.
Ja lika för alla ska det ju vara Judith är ju också bufflig och bred som en karl när hon brottas med tjejerna.
Medlem
kermiths avatar
Skulle vilja veta vem Peddo röstade på. Har en liten känsla att det var Taylor. Det fanns flera orsaker till det. Men om det skulle vara fallet är det ett enormt svek. Men jag tar inte ut något ännu.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Gå o lägg dig, du är dummare än Nardos 😂😂😂😂😂

du har inte sett klippen som ligger i appen? Hon säger ju det till och med själv där. Bra argument du har där, känns som du faller på eget grepp, hahaha. Tragiskt.
2021-03-11, 13:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Jag hoppas att Adrian åker. En riktigt tråkig snubbe som jag ännu inte vet något om trots att han har varit inne i 2 veckor.

Jag vet att han är en hobbyblatte som gillar att snacka med Peddot.

Jag vet att han gillar att vara runt Nardos, Emilie och Joel.

Väldigt lite skulle förändras om han åkte ut. Om Adrian åker ut så har 3 snubbar i huset åkt ut hittills och då har BB möjligheten att skicka in 3 sköna snubbar så att könsfördelningen är lika. Riktigt dålig kvalitet av snubbarna i år så det skulle vara drömmen.

Han är polack, dumma fanskap.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in