2021-03-11, 12:51
Medlem
Tror det kan vara sant att någon åker ut. Tänker på Izabella förra året som blev utröstad i örådet på Robinson veckan.. Fan.
2021-03-11, 12:52
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Tycker det var ett fint samtal mellan Nardos och Katti!

Känner mig säker på att tävlingen inte är fysiskt nu. För orimligt. Tror ändå Katti får svårt att vinna över Adrian dock. Hoppas ändå på en twist att något Torp är inblandad, men det är ju mest för att jag är partisk, vill inte att någon förutom Tristess ska ut i lag 1. Och hon kommer säkert bli räddad av Adrian sen också. Bra vecka för oss som inte gillar puckorna i lag 2!
Hon får svårt oavsett. Speciellt nu när hon redan har lämnat huset psykiskt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Om det är sant att Stephanie röstade på Katti så har jag läst henne fel i flera veckor nu och känner mig lite som en idiot. Jag måste nog tänka om vad jag tycker om henne.

Ja hon sjönk lite kan man säga. MEN jag förstår henne fullt ut då hon var orolig att Simon skulle åka. Var ju väldigt många som röstade på Katti vad jag förstod det som. Nu när Adrian blev vald tror jag Steph ångrar sig mycket.
Medlem
Katti: "Hoppas dom kör mig så jag får köpa godis *räknar upp godissorter* Jag ska tröstäta i två dygn"
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain
HOPPAS fan man ska virka en stock i garn och hänga upp den på väggen = ”hänga stock”.
Katti sopar mattan med Adrian och Katti har nu skickat hem TRE gubbar: Jesper, Luis, Adrian.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Tycker faktiskt inte Emelie förtjänar Adrian när hon beter sig som hon gör nu! Hon har inte sagt ett ord till honom

Tänkte detsamma. Hur kan hon inte välja att vara nära han när han kanske åker ut?
Bannlyst
Citat:
Om det är sant att Stephanie röstade på Katti så har jag läst henne fel i flera veckor nu och känner mig lite som en idiot. Jag måste nog tänka om vad jag tycker om henne.

Du har nog inte fattat nånting, hon räddar sig själv och Simon genom att rösta på den svagaste, vad fattar du inte?
Medlem
Citat:

ja jag har omvärderat henne efter hennes handlingar igår och idag... Hon är inte den där sköna tjejen som hon har gett sken av...antingen har hon aldrig varit det och spelat spel där inne som nu fallerat eller också har spelet förändrat henne som person till det sämre..Hur som så har hon sjunkit som en sten.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Varför tror folk att Simon skulle ryka på måndag? Han har ju betydligt fler röster än Therese som verkar vara extremt hatad på utsidan. Jag röstade på Simon men känner mig ändå säker på att han är kvar denna vecka.

simon är duktigt hatad också
2021-03-11, 12:53
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IroniskSarkasm
Joel fick väl inte ens en varning? Eller du syftar på förra året?
Det delades ut en varning till en deltagare förra året då han sa ordagrant: ”jag ska döda henne”, ”jävla hora”.
I år blev Katti autonominerad för ordagrant: ”samejävel”.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain
Helt ärligt tror jag fler röstar kvar Therese än Simon.

Hur kan det ens vara möjligt? Känns stört att någon skulle vara mindre populär än Therese!
Medlem
Catchade ni när Adrian sa till Kati "du ska inte någonstans"

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in