2021-03-11, 10:44
Medlem
FredrickFederleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Ha ha din idiot, du förstod inte ett skit av vad jag skrev, handlade inte om min kunskap gällande iPhone, teknik utan hur värdelös PedramGamnacke är teknik när han kallar sig IT-ingenjör.
Att sedan dra in min ekonomi visar ju bara att du är lika korkad som Pedram, tror du jag ska bli ledsen, känna mig träffad eller vad var ditt syfte? Idiotjävel

Förstod precis vad du skrev, faktum är att du hade fel och Pedram hade rätt. Sluta gör bort dig nu. Lägger till dig på den mentala ignorera-psykfallet-listan där kommer du nog trivas bra tillsammans med Hydraulslangen och HatarIslam. Du får inga fler svar av mig i tråden nu puss på dig!
Senast redigerad av FredrickFederley 2021-03-11 kl. 10:47.
2021-03-11, 10:45
Medlem
kermiths avatar
Tävlingen skall ju vara hänga stock enligt appen. Den med bäst fysik och uthållighet lär ju då ta det.
2021-03-11, 10:45
Medlem
destroyer93s avatar
Jag har som sagt svårt att se att någon får lämna utan att tittarna har fått chansen att påverka det på ett eller annat sätt. Känns märkligt det här...
2021-03-11, 10:46
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jovisst. De kör ju dessa temaveckor för kasta ut gamla och in med nya.
Enda sättet för att dels få upp tittaranatalet samt få lite mer action i huset som är en sovande katakomb nu mer, Det händer inte ett skit nu mer dem lallar runt i tron att dem gör ngt vettigt....

Nej in med ngt rivjärn som vill ngt och inte sova hela dagarna!
Medlem
Kanske Katti ska börja prata taktik och försöka pakta utav bara fan nu så hon blir auto..? Då kanske hon slipper fighten idag och har större chans att få stanna i en omröstning på måndag. Hehe.
Medlem
Citat:
Tävlingen skall ju vara hänga stock enligt appen. Den med bäst fysik och uthållighet lär ju då ta det.

Precis, och just nu lutar det åt Tess mot någon (Katti, om folk är så fega)
Medlem
Citat:

Stod dessutom att förloraren lämnar BB, menar dom för alltid då eller skickas till lilla-bb eller liknande?
Medlem
Ska försöka se det från positiva sidan, om Adrian åker så kanske vi kan "lära känna" varandra redan ikväll 😭
Medlem
Steph: får man spekulera i hur folk röstar?
Joel Nardos: inte högt.

Varför skulle man inte få göra det egentligen? Det är väl inte att pakta att säga vilka man tror röstar på vem, det är som att säga "den gillar inte dig", dom dödade potential drama!

Citat:
Ursprungligen postat av Medlem33
Säkert någon som skrivit tidigare, vad är det dom äter ifrån plåten
Någon smet dom gjort på havre och slängt in i ugnen, tydligen trevligare att äta än gröten.
2021-03-11, 10:47
Medlem
xrlpyts avatar
Jag tycker fan synd om Katti. Hon är den jag lättast offrar i lag Hedemora, men ändå. Hon har haft sånt jävla oflyt vecka efter vecka, och hon vet att hon är ett lätt byte i en fysisk tävling...
2021-03-11, 10:48
Medlem
Citat:
Tess är ju rätt vältränad.Katti är ju dock byggd lite som dig stor överkropp och långa sladdriga ben
2021-03-11, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Steph: får man spekulera i hur folk röstar?
Joel Nardos: inte högt.

Varför skulle man inte få göra det egentligen? Det är väl inte att pakta att säga vilka man tror röstar på vem, det är som att säga "den gillar inte dig", dom dödade potential drama!

Någon smet dom gjort på havre och slängt in i ugnen, tydligen trevligare att äta än gröten.

Håller med du! Men tror helt enkelt bara att de inte vågar chansa.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in