2021-03-11, 00:51
Medlem
Swaywayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Jag skulle vilja se Daniel och tutt-Erik i kamp. Gärna säcken om den inte redan var förbrukad. Han skulle nog hänga upp tuttis i skägget på kroken. Eller Philip. Då kan han hänga upp han i luvan.

Gillar att Tutten är så kaxig när det enda han lyckats vinna på 9 veckor är att på ren tur gissa vikten på en stockbit där radien för ett godkännande var väldigt bred och att få ihop en pall mot korkade Jennifer som inte kan snickra för fem öre. Det är inget jag skulle stoltsera med men han verkar extremt nöjd över sig själv.
Citera
2021-03-11, 00:51
Medlem
Jag skulle se Filip i sågen sen sågar han av pekfingret.
Citera
2021-03-11, 00:55
Medlem
Swaywayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torspjesku
Jag skulle se Filip i sågen sen sågar han av pekfingret.

Tror han kommer lägga sig om det blir sågen just på grund av detta.
Citera
2021-03-11, 01:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Swayways
Hennes fråga var väl om de hade hört den. Inte om de kunde den.
Pinsamt hursomhaver som svensk att inte kunna Helan går.
Citera
2021-03-11, 01:31
Medlem
Swaywayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Pinsamt hursomhaver som svensk att inte kunna Helan går.

Hahaha, jo, det är illa faktiskt.
Citera
2021-03-11, 01:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Swayways
Hahaha, jo, det är illa faktiskt.
Helan går och Små grodorna bör man kunna om man ska kalla sig svensk
Citera
2021-03-11, 01:37
Medlem
Swaywayss avatar
Citat:

Det är imponerande att ha så dålig koll på något så fundamentalt. Men man kanske blir lite väck i huvudet efter en sommar på Farmen. Näringsbristen och det där.
Citera
2021-03-11, 01:50
Medlem
CS128s avatar
Citat:

Snarare att det är en yngre generation med andra vanor. Det var ju likadant med Philip som aldrig ätit kräftor - men nog tror jag att han drev med alla om att han "inte visste" hur man åt dem det vet han nog men han kanske inte gillar plocket med kräftor med skal på tror jag
Citera
2021-03-11, 13:04
Medlem
Zoom008s avatar
Ytterligare ett sömnpiller. 3 på raken. Tror det var likadant förra året när dom satt i slutet och snackade en massa gulligull endast. Hur dom lyckas med detta är en bedrift. När man bara väntar på att avsnittet ska ta slut är det katastrof.

Orkar inte se pianisten som speaker ständigt där han himlar med ögonen . Betyder det att han kommer vinna då TV-4 fyller ut varenda program med att deltagare ska sitta och babbla en massa skit som utfyllnad. Likadant i Sveriges Mästerkock.

Just pianisten har varit väldigt framträdande i rutan och jag är riktigt misstänksam av den anledningen att han är vinnaren. Skulle inte förvåna alls. Även när han var på törpet så satt han och snackade konstant mellan tagningarna.
Senast redigerad av Zoom008 2021-03-11 kl. 13:08.
Citera
2021-03-11, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Ytterligare ett sömnpiller. 3 på raken. Tror det var likadant förra året när dom satt i slutet och snackade en massa gulligull endast. Hur dom lyckas med detta är en bedrift. När man bara väntar på att avsnittet ska ta slut är det katastrof.

Orkar inte se pianisten som speaker ständigt där han himlar med ögonen . Betyder det att han kommer vinna då TV-4 fyller ut varenda program med att deltagare ska sitta och babbla en massa skit som utfyllnad. Likadant i Sveriges Mästerkock.

Just pianisten har varit väldigt framträdande i rutan och jag är riktigt misstänksam av den anledningen att han är vinnaren. Skulle inte förvåna alls. Även när han var på törpet så satt han och snackade konstant mellan tagningarna.
Då kommer jag aldrig i helvete se skiten mera... Är sämst genom alla tider...
Citera
2021-03-11, 19:36
Medlem
Malin måste ha knullat inatt. Den enda gången jag är pigg på bakfyllan är om jag knullat ut all alkhol under natten
Citera
2021-03-11, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Är du totalt fixerad vid sex? Får du inget hemma eller vad?

Ja. Nej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in