2021-03-11, 00:35
Medlem
FredrickFederleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Det bästa vore om du, iranier, lämnade landet.

Tack för att du bekräftar allt jag säger om dig så att alla kan se dig för vad du är klart och tydligt.
2021-03-11, 00:36
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Det bästa vore om du slutade kommentera mina inlägg. Ta och backa bara. Du och den andra horungen grodan claimar den här tråden som att ni vore ägare eller moderatorer. Bara håll käft from nu så blir det bra.

Allt måste gå via Grodan och det vet du
2021-03-11, 00:36
Medlem
FredrickFederleys avatar
[quote=Hydraulslangen|75012016]
Citat:
Ursprungligen postat av FredrickFederley
😁
Jaha, och vem skulle BBs verision av Stig-Helmer ha knullat då?
Frugan Judith lär väl inte kunna lära honom hur man gör? 🤔

Han hade kunnat knulla Therese och Tanja vid det här laget utan tvekan. Det är inget illa menat med det de är alla unga attraktiva människor
2021-03-11, 00:37
Medlem
kermiths avatar
[quote=Hydraulslangen|75012016]
Citat:
Ursprungligen postat av FredrickFederley
😁
Jaha, och vem skulle BBs verision av Stig-Helmer ha knullat då?
Frugan Judith lär väl inte kunna lära honom hur man gör? 🤔
Inte min kommentar slangen.
Medlem
Jag driver med Therese ibland men jag hoppas att det framgår att det är med glimten i ögat och inte på blodigt allvar.Oftast när hon håller på att tala om för alla andra hur man ska vara men sen vänder och gör precis samma saker själv.Idag när hon tappade masken totalt och blev ledsen har jag ju sympati för det då jag har haft på känn att hon har haft det jobbigt i livet tidvis.Och att många av hennes attacker på andra i huset är en försvarsmekanism för att skydda sig själv.
Medlem
destroyer93s avatar
Idag blev första dagen den här säsongen där jag inte kollade en enda sekund. Farmen-temat och det faktum att de gick och la sig kl 20.30 i tisdags fick mig att prioritera annat idag.

Hörde att lag Skillingaryd vann immunitet. Jävligt synd utifrån vilka jag vill ska lämna.

Hände det något annat intressant idag värt att veta om?
Medlem
kermiths avatar
[quote=FredrickFederley|75012017]
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Absolut
2021-03-11, 00:38
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MonkeySuite
Fast det känns varken som att Emelie eller AD för den delen är så pass desperata som vi alla önskar här.. Han hade kunnat få vem han vill så som resten beter sig, men snubben tänker förmodligen långsiktigt. Smart.

Nej de verkar inte desperata någon av dem och det vore in desperat heller om de faktiskt startade något nu. Det har gått ett tag, och de (vad det ser ut som iallafall) gillar båda varandra. De behöver inte hoppa i säng, men lite kramar och kanske något litet tecken vore på sin plats snart
2021-03-11, 00:39
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Får väl hoppas om ryktet stämmer att Patzy kommer in så har Joel en sängskamrat

Haha vore inte ledsen om Patzy fick komma in faktiskt.. Det skulle liva upp lite
2021-03-11, 00:40
Medlem
FredrickFederleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Och jag är sjukt vänster + gay så jag lär inte heller gå hem 😄 men men man kommer aldrig lyckas tillfredsställa alla på denna jord

Jag tror inte det finns en själ på den här jorden som går hem hos det mentalfallet. Det är okej dock statistiskt sett så kommer han hamna i fängelse eller dö i ensamhet inom en inte allt för avlägsen framtid så vi låter honom hållas tills dess
2021-03-11, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
Jag driver med Therese ibland men jag hoppas att det framgår att det är med glimten i ögat och inte på blodigt allvar.Oftast när hon håller på att tala om för alla andra hur man ska vara men sen vänder och gör precis samma saker själv.Idag när hon tappade masken totalt och blev ledsen har jag ju sympati för det då jag har haft på känn att hon har haft det jobbigt i livet tidvis.Och att många av hennes attacker på andra i huset är en försvarsmekanism för att skydda sig själv.
Och sluta att bråka med varandra i tråden nu ...snälla jag känner mig som Katti när hon var fastkedjad med en gormande Pedram.
2021-03-11, 00:42
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Nej de verkar inte desperata någon av dem och det vore in desperat heller om de faktiskt startade något nu. Det har gått ett tag, och de (vad det ser ut som iallafall) gillar båda varandra. De behöver inte hoppa i säng, men lite kramar och kanske något litet tecken vore på sin plats snart

Fasen, hade hoppats på en kram åtminstone. Sedan kommer ungbögen och förstör.
Han vill vara först på bollen med Taylor

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in