2021-03-10, 23:08
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Lugn nu genom avslappning
Han måste visa att han gillar/tar första steget e
Då tror jag vi kommer se mera av Emelie

Undrar om Adrian någonsin kommer få chansen till det när Joel ska vara med och förstöra HELA tiden.
2021-03-10, 23:08
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Börjar också bli smått förbannad på Emelie. Hur mycket måste man visa att man är intresserad. Det finns gränser tills man börjar tycka det är tröttsamt. Joel vill dessutom säkert blocka det. Kom igen nu.
Det är väl bra att en tjej e lite svår,ta bara Tess som tex. slänger kläderna o särar benen
2021-03-10, 23:09
Medlem
Lala.s avatar
Åh nej nu har Nardos för 311de gången börjat prata om sina ex. Adrian sitter trevligt och ställer frågor. Nardos älskar att prata om sig själv men hon är ointresserad av att lyssna på andra. 😣
2021-03-10, 23:09
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Undrar om Adrian någonsin kommer få chansen till det när Joel ska vara med och förstöra HELA tiden.
Ormen Joel
2021-03-10, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Nja, det är en glidande skala. Alla kan inte gilla Tess och allt hon gör, men det finns några riktiga stolpskott (HatarIslam och Zeno2) som stör sig på vad hon är gör. Min teori är att den gruppen känner sig hotad eller försmådd av henne, typ tjejer som är rädda att såna som Tess ska sno deras kille, killar som aldrig får ligga med tjejer som Tess, eller fula/feta/gamla kvinnor som bara kan drömma om uppmärksamheten som Tess får från killar..

Tess-hatet här har helt orimliga proportioner.
Har inget med det att göra, folk hatar Tess (inklusive mig) för hon använder sin kropp i syfte för att manipulera männen i huset utan att hon vill ligga med dem, och alla hennes lapdancer, striptease och flasha tuttar görs stategiskt för att få röster, om det var i hennes natur så hade hon gjort det sen dag ETT som Tanja som embrace hennes sexualitet och kropp och alla är super förtjusta i henne, oavsett kön.
2021-03-10, 23:11
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Får väl hoppas om ryktet stämmer att Patzy kommer in så har Joel en sängskamrat
2021-03-10, 23:12
Medlem
Är det bara jag som vill se något blomstra upp mellan AD och Joel?
2021-03-10, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Håller med! Det säger ändå mycket att av alla där inne så lägger han sig bredvid Emelie. Så nu får hon fan ge sig med sina tester och sitt spel och öppna ögonen för vad han faktiskt gör. De hade varit så fina ihop!!

Och Nardos och Joel behöver INTE förstöra för dem. Blir galen då
Fattar inte varför Narcos och Pedram var tvungen att gå dit och härja. Räckte väl nog med Joel och flatan.
Medlem
Citat:
Nja, det är en glidande skala. Alla kan inte gilla Tess och allt hon gör, men det finns några riktiga stolpskott (HatarIslam och Zeno2) som stör sig på vad hon är gör. Min teori är att den gruppen känner sig hotad eller försmådd av henne, typ tjejer som är rädda att såna som Tess ska sno deras kille, killar som aldrig får ligga med tjejer som Tess, eller fula/feta/gamla kvinnor som bara kan drömma om uppmärksamheten som Tess får från killar..

Jag är en av dom som stör mig på det mesta hon gör nu och för mig grundar det sig enbart i hennes personlighet. Jag hade ingenting emot henne i början innan hon börja visa sina rätta färger. Hon upprepar dessutom de beteenden jag har svårt för, gång på gång.

Edit: och hypotetiskt sett hade jag helt ärligt känt mig mer rädd för att en person som Tanja skulle få min kille på fall. Tanja älskar jag, så dina argument håller inte.
Senast redigerad av Nuggeten 2021-03-10 kl. 23:18.
Medlem
Citat:

Det har absolut ingenting med saken att göra. Det handlar om hur Therese är på insidan. Jag skiter i hur hon ser ut eller hur hon dansar (även om det bara spär på hur osmaklig hon är). Hennes baktalande, ältande, hennes sätt att försöka få med sig flera stycken mot en, när hon är 30 (TRETTIO!!) år, är det som gör att jag ogillar henne så in åt helvete
2021-03-10, 23:15
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Har inget med det att göra, folk hatar Tess (inklusive mig) för hon använder sin kropp i syfte för att manipulera männen i huset utan att hon vill ligga med dem, och alla hennes lapdancer, striptease och flasha tuttar görs stategiskt för att få röster, om det var i hennes natur så hade hon gjort det sen dag ETT som Tanja som embrace hennes sexualitet och kropp och alla är super förtjusta i henne, oavsett kön.

Du har bara kollat avsnitt, läser jag mellan raderna, och du har lyssnat på Filip Dikmens analyser. Det går inte att diskutera med såna som dig, ni får en sådan skev och ytlig bild av deltagarna.. trist, men det är BB.
2021-03-10, 23:15
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Det är väl bra att en tjej e lite svår,ta bara Tess som ex. slänger kläderna o särar benen
Naturligtvis. Men
1. Hon gillar honom.
2. Han gillar henne.
3. Vad är problemet.

Vad vinner man på att spela ett spel. Jag förstår hennes bagage. Men man kan få om man själv kan ge. Och man måste ibland ta en risk. Jag har också fått nobben. Det är inte kul förstås. Men det betyder inte att man skall ge upp och vänta. Man kan inte sitta hemma och drömma om att det plötsligt ringer på dörren. Saker kommer inte självmant.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in