Citat:
Ursprungligen postat av
xrlpyt
Hahahahahhaaha väx upp din lilla snöblomma. Alla får tycka vad de vill om vem de vill, i och utanför huset. Men, när jag ser en jäkla massa folk hacka på en ung, snygg och smart tjej utan anledning så tänker jag försvara henne. Tess har inte gjort NÅGONTING för att förtjäna detta massiva hat som hon utsatts för här på Flashback. Visst, fel forum kanske att välja en strid, ingen bryr sig egentligen om vad Flashback tycker (allmänt erkänt som ett tillhåll för hela Sveriges weirdos), men nu är det här vi är.
Du ÄR ju en simp, det är inget elakt som jag kallar dig för utan anledning. Det är vad du är, det hävdar ju du själv oavsett vad du tycker och tänker om det. Bara för att hon är "ung och snygg" som du säger, så ska du "White-Knighta" henne? Där är problemet i ett nötskal.
Du pratar dessutom emot dig själv. "Alla får tycka vad de vill - men jag kommer attackera dom när dom gör det". Vafan är du helt jävla efterbliven?
Du ser också en "jäkla massa folk som attackar henne" men den enda du har attackerat tillbaka är mig, gång på gång på gång på gång. Ge upp din jävla fitta. Du är extremt provocerande och jag blir förvånad om du inte är en sån som får stryk ute på gatan när du öppnar din käft.