2021-03-10, 23:52
Medlem
Ni alla redan vet att jag älskar Nardos i alla sammanhang men jag blir SÅ förbaskat trött på hennes historier som involverar hennes förhållanden och som ska pågå i minst 2 timmar 🤢🤢 jag vill liksom höra mer om Adrians privata liv och alla hans ex 😑
2021-03-10, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Jag skiter i vad ni alla säger, jag är fortfarande övertygad att AD är bi eller gay (in denial). Han dissade THERESE och TANJA, vilken straight kille som är sexuellt frustrerad skulle inte vilja ligga med Tess som visar TYDLIGT OCH DISKRET med hennes deep talk snack att hon är super sugen. Jag har nu sett både Nardos och Emelie ge honom massage och hans dick didn't bother to wake up Simon till exemel får genast STÅND vid minsta beröring av motsatta könet

Du har fel! Vill du knulla alla människor du möter av motsatt kön? Förmodligen med den uppfattningen du har, så då råder jag dig till att söka hjälp!
2021-03-10, 23:53
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Som man känner sig själv känner man andra. Du avslöjar på ett undermedvetet plan att du vill skjuta ungdomar i en skola.

Kanske läge att SÄPO bör kika lite på din profil.
Chilla nu
2021-03-10, 23:54
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Som man känner sig själv känner man andra. Du avslöjar på ett undermedvetet plan att du vill skjuta ungdomar i en skola.

Kanske läge att SÄPO bör kika lite på din profil.
Jag tror det är lugnt för mig. Mina inlägg är fulla av kärlek (utom när jag svarar på hat som du skrivit), medan dina mest är fulla av helt orimligt hat mot en viss BB-deltagare. Känns nästan som att du känner henne sedan tidigre, kanske stal hon din pojkvän eller gav dig stryk i en krav maga-match. Något konstigt är det ju uppenbarligen..
2021-03-10, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Hon hade vunnit VM i poänglöst pladder med minst tre parsek, samt kammat hem ett hederspris för antal inflikande "jag" i en totalt substanslös monolog.

Fy satan vad det kakhålet får jobba!
BB bröt till slut sändningen då de inte orkade lyssna. Och återuppstår den och då är Adrian borta från Emelie. Hon vill verkligen förstöra för alla som vill ha det lite mysigt tillsammans.
2021-03-10, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FredrickFederley
Grodan - såg jag dig precis skriva att du har sett igenom psykfallet HatarIslam och hatar honom lika djupt som alla friska människor bör göra?

I såna fall - allt är förlåtet. Du får hata precis vem du vill i BB huset och jag kommer ta det du säger med den största respekt. Nu höjdes du ordentligt i mina ögon!

Förlåt men HATARISLAM sa ingenting radikalt utan delade med sig ett väldigt mainstream åsikt angående Tess som de flesta delar här men blev bemött med massa påhopp and ganska grova anklagelser, inte schysst
2021-03-10, 23:56
Medlem
wolfiess avatar
pedram och adrian har tydligen haft deep talk om förhållanden där adrian har berättat om sitt ex, undrar om nån sett/vet något?
förstod inte när dem sa "vi är i samma sits"
2021-03-10, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Lyssna nu alla tjafsare.

Therese ändrade sig helt och hållet när hon insåg att hon behövde visa upp sig för tittarna, efter att ha fått så hårda frågor och misstänkt att hon inte är så omtyckt. Tyvärr blev de största förändringarna genom hennes... kropp. Hon FLIPPADE samma natt och det var nog helt och hållet därför.
Det hon egentligen hade behövt förändra var sin attityd istället. Framför allt mot vissa andra.

Och så Pedram. Sluta med det obefogade hatet mot honom. Han är cringe i vissa av sina berättelser och smörig inför t.ex. Therese. Men gör han någonsin något dåligt? Sårar någon annan? Nej.
Att vilja ha ut honom mest av alla därinne är bara det korkat, inte minst ur underhållningssyfte.
Men han är blatte och det räcker för 90% här att vilja få ut honom.

Alltså jag tycker att han kan vara jäkligt läskig när han får psykbryt och svartnar i blicken. Som när han var hopkedjad med Katti. Är väl egentligen det det handlar om iaf för min del (har iof inte skrivit så mkt om Pedram då flödet redan svämmar över på den fronten, men att på samma vis som jag framförallt de första veckorna störde mig på Nardos iom hennes person så är det där det ligger även med Pedram. Synd att få det till att handla om någonting annat.) (Sen finns det givetvis undantag bland skribenterna åt andra hållet också, men det är som det är med det. Vem som helst kan skriva här inne och det bor ju folk med alla möjliga åsikter i detta land.)
2021-03-10, 23:57
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Hon hade vunnit VM i poänglöst pladder med minst tre parsek, samt kammat hem ett hederspris för antal inflikande "jag" i en totalt substanslös monolog.

Fy satan vad det kakhålet får jobba!
Man får panik, tror jag måste ner och våldtäktsduscha min hjärna liggandes i fosterställning. 🤪
2021-03-10, 23:58
Medlem
Cents4s avatar
Citat:
Den där horungen har varit på mig sen dag 1 här. Han och den andra böggubben grodan. Jag tänker inte backa.

Håller med dig angående Therese och det är vi många som gör. Att det fnasket inte åkt ut än förblir en skandal. Fan vad vidrig hon är.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
BB bröt till slut sändningen då de inte orkade lyssna. Och återuppstår den och då är Adrian borta från Emelie. Hon vill verkligen förstöra för alla som vill ha det lite mysigt tillsammans.

Så jävla trött på Nardos tuggande om trötta saker. Så less på Joels cockblockande. Men framförallt så SATANS less på bb som tvingar alla att sova innan 00. ÄR DETTA ETT BARNPROGRAM
Medlem
FredrickFederleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Förlåt men HATARISLAM sa ingenting radikalt utan delade med sig ett väldigt mainstream åsikt angående Tess som de flesta delar här men blev bemött med massa påhopp and ganska grova anklagelser, inte schysst

Det är inte ett inlägg, det är ett konstant flöde av hat. Gör mig en tjänst, gå igenom alla hans inlägg här i tråden och om du har minsta slutledningsförmåga så kommer du se bilden av en djupt störd individ som sprutar ur sig ett hat mörkare än något annat jag sett i mitt liv. Först var det mot Pedram och den här veckan är det Therese är lite nyfiken på vem det blir nästa vecka.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in