2021-03-10, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Håller med! Det säger ändå mycket att av alla där inne så lägger han sig bredvid Emelie. Så nu får hon fan ge sig med sina tester och sitt spel och öppna ögonen för vad han faktiskt gör. De hade varit så fina ihop!!

Och Nardos och Joel behöver INTE förstöra för dem. Blir galen då

Förstår inte hur hon tänker, ser verkligen ingen anledningen till att hon ska ”testa” honom. Alla ser ju tydligt vilken fin person han är.
2021-03-10, 22:56
Medlem
Nu gick Adde
2021-03-10, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
För en gångs skull inte! Väntar bara tills han eller Nardos lägger sig mellan Adrian och Emelie nu

Så mycket man stör sig på dessa två som alltid ska förstöra, om det aldrig händer något mellan Adrian och Emelie så är det på grund av dessa två!
2021-03-10, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Nu gick Adde

Nu kom han tbx
2021-03-10, 22:59
Medlem
Ridnes avatar
Emelie.. Nu vänder du dig på sidan och backar in i Adrianskeden för fan!!!!!!!
2021-03-10, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Men kom igen, du måste ju veta att du är borderline efterbliven? Alternativt extremt ful och/eller fet, och på många andra sätt misslyckad i livet. Det finns ingen anledning att spy ur sig en massa omotiverat hat mot en kvinnlig deltagare bara för att hon är snyggare och sexigare än någon tjej du någonsin kan få..?
Så menar att ALLA här (typ 95% av flashbackare) som hatar på Tess är fula och feta ?
2021-03-10, 23:01
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Alldeles riktigt, inte dom som hela tiden måste gapa och skrika och avbryta exakt varenda konversation dom hamnar i.
.
Men misströsta ej, hatar också vita, gula röda och för lättblandad O'boy färgade idioter som har dom vidriga egenskaperna, PRECIS lika mycket.

Nu verkar det ju tyvärr som produktionen/castingen har bestämt sig för att se till att dom med ursprung från Afrika och Persien, också varit dom överlägset mest högljudda och jobbigaste jävlarna, tyvärr.
Åtminstone dom här två sista säsongerna.

Jag gillar inte Peddos slippriga stil om att Nardos skulle vara hans "syster".
Det är ett stort BS. De perser jag känner är inte speciellt älskvärda mot Afrikaner. Jag skulle nästan sträcka mig så långt att de ogillar Afrikaner mer än vad svenskar gör. Så jag köper inte hans skitsnack en enda minut.

Edit: Jag menar inte att svenskar automatiskt skulle ogilla afrikaner, mer än en viss typ.
Senast redigerad av kermith 2021-03-10 kl. 23:07.
2021-03-10, 23:05
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Lugn nu genom avslappning
Han måste visa att han gillar/tar första steget e
Då tror jag vi kommer se mera av Emelie
2021-03-10, 23:05
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Börjar också bli smått förbannad på Emelie. Hur mycket måste man visa att man är intresserad. Det finns gränser tills man börjar tycka det är tröttsamt. Joel vill dessutom säkert blocka det. Kom igen nu.
2021-03-10, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Så mycket man stör sig på dessa två som alltid ska förstöra, om det aldrig händer något mellan Adrian och Emelie så är det på grund av dessa två!

Kolla nu! Nu gick Joel dit. Jävla barnunge han är. Låt de två vara ifred
2021-03-10, 23:06
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Så menar att ALLA här (typ 95% av flashbackare) som hatar på Tess är fula och feta ?
Nja, det är en glidande skala. Alla kan inte gilla Tess och allt hon gör, men det finns några riktiga stolpskott (HatarIslam och Zeno2) som stör sig på vad hon är gör. Min teori är att den gruppen känner sig hotad eller försmådd av henne, typ tjejer som är rädda att såna som Tess ska sno deras kille, killar som aldrig får ligga med tjejer som Tess, eller fula/feta/gamla kvinnor som bara kan drömma om uppmärksamheten som Tess får från killar..

Tess-hatet här har helt orimliga proportioner.
2021-03-10, 23:07
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Börjar också bli smått förbannad på Emelie. Hur mycket måste man visa att man är intresserad. Det finns gränser tills man börjar tycka det är tröttsamt. Joel vill dessutom säkert blocka det. Kom igen nu.

Mycket riktigt.. Nu satte sig Joel där. Som på beställning. Att inte Emelie blir förbannad!!!! Jag hade flippat på Joels ständiga cockblockande för längesedan. Han är så genomskinlig. Han hoppades att han skulle kunna hålla Adrian borta. Adrian kommer ändå. Då ska han sitta i deras säng
Håller med dig nu.. Emelie måste visa gensvar snart annars blir det aldrig något.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in