2021-03-10, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
okej så här då: Jag går inte igång på svärmorsdrömmar, när det blir för perfekt. Perfekt är tråkigt. Sådana killar attraherar oftast inte mig.
ja jag förstår hur du tänker men jag är över perioden med bad boys bad boys what you gonna do för de skapar bara en massa smärta i hjärtat.Kul att leka med men inget att hålla i handen när det åskar om man säger så.
Medlem
Ridnes avatar
Underbart att Adrian tar dessa små steg mot Emelie.. När ska hon fatta galoppen och besvara??! Hon måste börja inse snart att hon inte kan vara för passiv här
Medlem
Judith är så jävla deprimerande människa så det finns inte, HUR kan folk ha haft henne som favorit?
Medlem
Nu när jag hat haft corona och sedan sonen så har jag sett på liven mer än vad du har gjort måste jag erkänna.

Nu är jag tillbaka på jobbet igen (sedan måndag) lyssnar på bb och kollar så fort jag kan
2021-03-10, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Ja det här blev jag chockad över! Men på ett positivt sätt. Hoppas bara att Emelie kan börja agera också.
Hon sa ju häromdagen att hon inte tar första stegen. Om Judith låter de andra snacka lite så kanske Emelie och Mössan kan connecta lite.

Kan de inte flytta lite närmare varandra? Lite lite lite så nuddar de varandra.
Medlem
Någon som kan pma discordlänk
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Underbart att Adrian tar dessa små steg mot Emelie.. När ska hon fatta galoppen och besvara??! Hon måste börja inse snart att hon inte kan vara för passiv här

Hon snackar ju alltid om att hon har vissa tester hon utför på killar innan hon släpper dom närmare för att kunna kontrollera att det är bra killar och inte douchbags.
Medlem
ADRIAN BORT DÄRIFRÅN, GÅ TILLBAKA TILL SOFFAN varför gick han ens upp
2021-03-10, 22:42
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Hon snackar ju alltid om att hon har vissa tester hon utför på killar innan hon släpper dom närmare för att kunna kontrollera att det är bra killar och inte douchbags.

Ja.. det är nog bra med ett sådant test men det får inte gå till överdrift och jag tycker att han bevisat sig själv nu. Inte många killar skulle ha dissat så många och så uppenbara inviter från Femme Fatale-Tess tror jag.
2021-03-10, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Nu pratar de om förhållanden allmänt och vad som gör att man slutar vara kär i sin partner och vad man ska göra för att behålla ett förhållande. Hoppas Emelie säger rätt saker nu och Taylor tar initiativ ikväll (en skedning är allt jag begär) Men Judith pratar såklart bara om sig själv och förstör hela stämningen.
Precis! Ja, håll snattran din lesbiska tjocksmock. Hoppas på lite skedning, det är ett bra första steg. Nu kanske Emelie skrämde honom när hon sa att hon har svårt med fysisk närhet på grund av att hon växte upp och hennes föräldrar inte hade närkontakt med varandra.

Men snälla mössis, flytta lite närmare. Skyll på att det är kallt. Ni har ju klagat på att det är så kallt där inne på kvällarna så sök lite värme hos varandra.
2021-03-10, 22:43
Medlem
Joel.

mm

mm

m
2021-03-10, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
ja jag förstår hur du tänker men jag är över perioden med bad boys bad boys what you gonna do för de skapar bara en massa smärta i hjärtat.Kul att leka med men inget att hålla i handen när det åskar om man säger så.
orkar inte jaga någon krångelkuk som man inte kan lita på längre.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in