2021-03-10, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Nu pratar de om att Judith och Emelie skulle passa ihop som ett par. och ÄnglaAnsiktet bara WTF? Alltså det här gänget är ju fan dumma i huvudet
Vad i helvetet????
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Jomen fortsätt förminska det hon gjorde du.

Hon horade sig ordentligt och det var 20% risk för att åka ut. Återigen, jämför 20% risk för att åka ut med immunitet. Hon skulle LÄTT ligga för att bli immun och komma miljonen närmare.

Men som sagt, du är ingen människokännare. Och det är snarare du som har problem med tjejer som sätter dom på piedestaler och tror att alla är nunnor. Så jävla naiv och oerfaren.

LOL, så butthurt. Du VILL att alla tjejer ska vara nunnor.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Har ju själv sagt att hans favoritställning är tjejen överst. Han vågade inte ens säga "när tjejen rider".

jaa och jag kan gärna rida men det ska inte vara nån pojke som försiktigt frågar "går det bra om du är överst?" Det tänder inte min gnista..haha
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Men vad kul att han ändå gör något slags move även om det säkerligen är långt ifrån att något ska hända. Roligast är att Tess inte sover i närheten av honom.

Ja det här blev jag chockad över! Men på ett positivt sätt. Hoppas bara att Emelie kan börja agera också.
2021-03-10, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Adrian gick och la sig i Emelies ”säng”?

Jag blir helt pirrig!!!!
2021-03-10, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Dumheter. Hon dansade lite sexigt, blev rejält berusad och went all in i alla möjliga lekar. Du litar verkligen inte på tjejer, har du blivit sviken ofta?
Skit vad Tess skulle kunna manipulera sönder dig asså, hon festade i huset typ 7 gånger innan det och var skit reserved och fett pryd och från ingenstans denna kvällen efter att hon vart kritiserad från tittarna (de frågostunden) över att hon för tråkig och hon visste att hon satt löst så åkte kläderna av blixtsnabbt och från ingenstans så började hon lapdance och hångla (någon som hon ALDRIG gjort på de tidigare festerna) och jucka på Adrians lår mot hans vilja och sedan bli uppäten av Tanja, judith och Pedram när hon hade godistoppen på, hon gick loco denna kväll och allt detta var STATETGISKT för att stanna i huset
2021-03-10, 22:38
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuggeten
Du säger det själv... "went all in". Efter hennes lilla show den kvällen kan man nog lugnt säga att hon är benägen att gå hela vägen för att save her förminskade röv.

Vi får väl se, om hon knullar Pedram innan måndag så erkänner jag mig besegrad. Frågan är vad ni som tror motsatsen ska göra om hon inte ligger..
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
LOL, så butthurt. Du VILL att alla tjejer ska vara nunnor.

Fel igen! Du ÄR ingen människokännare.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haloalla
Vi behöver inte vara oroliga att Pedram vinner några tävlingar, han suger ju.
Det är iofs sant.
Medlem
ollepolle90s avatar
Har inget emot om Steph åker. Ogillar inte henne, men tycker inte hon tillför något speciellt i huset. Hon är verkligen normal i mina ögon och det största dramat hon har tillfört är att hon vill dela säng med Simon och snackat skit om Emelie. Hon gör inget speciellt på fester, presterar bra på tävlingar, men vem är hon? Ingen aning, vet bara att hon har ett känsligt ex och att hon äger sköldpaddor. Det är allt
2021-03-10, 22:39
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:

Vi får väl se, om hon knullar Pedram innan måndag så erkänner jag mig besegrad. Frågan är vad ni som tror motsatsen ska göra om hon inte ligger..

Då måste immunitet läggas upp på bordet först. Om Tess inte får sniffa på immuniteten så kommer hon inte ligga.
2021-03-10, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Vad i helvetet????

Nu pratar de om förhållanden allmänt och vad som gör att man slutar vara kär i sin partner och vad man ska göra för att behålla ett förhållande. Hoppas Emelie säger rätt saker nu och Taylor tar initiativ ikväll (en skedning är allt jag begär) Men Judith pratar såklart bara om sig själv och förstör hela stämningen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in