2021-03-10, 22:29
Medlem
Men kom igen nu Emelie för helvete! Action
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Dumheter. Hon dansade lite sexigt, blev rejält berusad och went all in i alla möjliga lekar. Du litar verkligen inte på tjejer, har du blivit sviken ofta?

Du säger det själv... "went all in". Efter hennes lilla show den kvällen kan man nog lugnt säga att hon är benägen att gå hela vägen för att save her förminskade röv.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag är inte 100% på det, men jag tror Pedram skulle rädda Tess i förhoppningen att det får honom ett steg närmare hennes vagina. Om han verkligen var en sån orten-bror som han vill ge sken av så hade han räddat Adrian rakt av, "du har min rygg bror jag har din rygg bror", meeeeeen nu är det ju Pedram vi snackar om..

Vi behöver inte vara oroliga att Pedram vinner några tävlingar, han suger ju.
2021-03-10, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Har ju själv sagt att hans favoritställning är tjejen överst. Han vågade inte ens säga "när tjejen rider".
Perfekt då kan man kanske jobba av han mössan
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jag önskar att du har rätt. Men av vad man har sett av Tess den senaste tiden är jag inte lika säker längre. Judith cockblockar dessutom Tanja vilket ger fritt spelrum åt Peddo. Han är en smooth talker nu och det finns kvinnofolk som köper att bli sedda. Från officeren får hon absolut ingenting och även hon behöver närhet. Så det ena kan leda till det andra i huset. Tänk på att de är helt isolerade och det väcker helt andra känslor. Det var som i lumpen när man var ute i en månad. Man skulle kunna sätta på en älg, lätt.

Allt är möjligt såklart, Tess och Pedram kanske blir värsta paret om tre veckor och börja knulla som fffffan, men jag tror verkligen inte det.
Medlem
Nu pratar de om att Judith och Emelie skulle passa ihop som ett par. och ÄnglaAnsiktet bara WTF? Alltså det här gänget är ju fan dumma i huvudet
2021-03-10, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Nu pratar de om att Judith och Emelie skulle passa ihop som ett par. och ÄnglaAnsiktet bara WTF? Alltså det här gänget är ju fan dumma i huvudet

och guess what, de sover fortfarande rygg mot rygg
2021-03-10, 22:32
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikase
Hahahhaa va? Tittar vi på samma program?
Oklart, jag kollar på liven jäkligt mycket, ser inte alltid avsnitten. Det brukar leda till krockar med hur man uppfattar deltagarna..
2021-03-10, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Haha kolla på TV också slipper man skiten...
Kollas på annat igår och tidigare ikväll. Hoppas på festligheter de kommande dagarna men det är väl för mycket begärt.
2021-03-10, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
vem vet...i de lugnaste av vatten.

okej så här då: Jag går inte igång på svärmorsdrömmar, när det blir för perfekt. Perfekt är tråkigt. Sådana killar attraherar oftast inte mig.
2021-03-10, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
adrian i emelies säng nu👍
Men vad kul att han ändå gör något slags move även om det säkerligen är långt ifrån att något ska hända. Roligast är att Tess inte sover i närheten av honom.
2021-03-10, 22:35
Medlem
Nu är Emelie och Adrian på samma våglängd. I like

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in