Dumheter. Hon dansade lite sexigt, blev rejält berusad och went all in i alla möjliga lekar. Du litar verkligen inte på tjejer, har du blivit sviken ofta?
Du säger det själv... "went all in". Efter hennes lilla show den kvällen kan man nog lugnt säga att hon är benägen att gå hela vägen för att save her förminskade röv.
Jag är inte 100% på det, men jag tror Pedram skulle rädda Tess i förhoppningen att det får honom ett steg närmare hennes vagina. Om han verkligen var en sån orten-bror som han vill ge sken av så hade han räddat Adrian rakt av, "du har min rygg bror jag har din rygg bror", meeeeeen nu är det ju Pedram vi snackar om..
Vi behöver inte vara oroliga att Pedram vinner några tävlingar, han suger ju.
Jag önskar att du har rätt. Men av vad man har sett av Tess den senaste tiden är jag inte lika säker längre. Judith cockblockar dessutom Tanja vilket ger fritt spelrum åt Peddo. Han är en smooth talker nu och det finns kvinnofolk som köper att bli sedda. Från officeren får hon absolut ingenting och även hon behöver närhet. Så det ena kan leda till det andra i huset. Tänk på att de är helt isolerade och det väcker helt andra känslor. Det var som i lumpen när man var ute i en månad. Man skulle kunna sätta på en älg, lätt.
Allt är möjligt såklart, Tess och Pedram kanske blir värsta paret om tre veckor och börja knulla som fffffan, men jag tror verkligen inte det.
Men vad kul att han ändå gör något slags move även om det säkerligen är långt ifrån att något ska hända. Roligast är att Tess inte sover i närheten av honom.