2021-03-10, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Vad fasiken klockan är snart 22 och man ligger redan jisses vad händer, Man börjar bli redigt less på skiten nu mer inget händer alls .....

Problemet är också att deras klocka går en timme förre, så dem trodde klockan var strax efter tio när dem skulle lägga sig
2021-03-10, 22:23
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Roligt som tankelek, men Tess skulle aldrig släppa till för en immunitet. Om hon skulle överväga att göra något i huset så hade det krävts en riktig 10-poängare (på alla plan) som verkligen kåtade upp henne.

Du är ingen människokännare. Tess horade sig ordentligt i lördags enbart för att hon hängde löst med 20% risk för att åka ut. För en immunitet skulle hon med lätthet ha sex i huset. LÄTT.
Senast redigerad av HatarIslam 2021-03-10 kl. 22:27.
2021-03-10, 22:23
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Men perfekt är tråkigt...Dessutom tycker jag han verkar lite mesig, i sängen vill jag ha en riktifg man som kan förföra mig, lite dominant skadar inte, det är sexigt och det känns som att han inte har det i sig... Jag har honom hellre som en killkompis än en knullkompis....

Har ju själv sagt att hans favoritställning är tjejen överst. Han vågade inte ens säga "när tjejen rider".
2021-03-10, 22:25
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Roligt som tankelek, men Tess skulle aldrig släppa till för en immunitet. Om hon skulle överväga att göra något i huset så hade det krävts en riktig 10-poängare (på alla plan) som verkligen kåtade upp henne.
Jag önskar att du har rätt. Men av vad man har sett av Tess den senaste tiden är jag inte lika säker längre. Judith cockblockar dessutom Tanja vilket ger fritt spelrum åt Peddo. Han är en smooth talker nu och det finns kvinnofolk som köper att bli sedda. Från officeren får hon absolut ingenting och även hon behöver närhet. Så det ena kan leda till det andra i huset. Tänk på att de är helt isolerade och det väcker helt andra känslor. Det var som i lumpen när man var ute i en månad. Man skulle kunna sätta på en älg, lätt.
2021-03-10, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Men perfekt är tråkigt...Dessutom tycker jag han verkar lite mesig, i sängen vill jag ha en riktifg man som kan förföra mig, lite dominant skadar inte, det är sexigt och det känns som att han inte har det i sig... Jag har honom hellre som en killkompis än en knullkompis....
vem vet...i de lugnaste av vatten.
2021-03-10, 22:26
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Du är ingen människokännare. Tess horade sig ordentligt i lördags enbart för att hon hängde löst. För en immunitet skulle hon med lätthet ha sex i huset. LÄTT.

Dumheter. Hon dansade lite sexigt, blev rejält berusad och went all in i alla möjliga lekar. Du litar verkligen inte på tjejer, har du blivit sviken ofta?
2021-03-10, 22:26
Medlem
Lunatics avatar
Mytomanen igång i Poolkameran.
Ponne låter skeptisk. Och ställer mycket frågor.
2021-03-10, 22:27
Medlem
ÄnglaAnsiktet klagade på ryggen och kom därför in till poolrummet. snackade lite kallprat med nardos och pedram och frågade sen var de andra är (vi vet alla att han menar Ystad) sen går han till "de andra"- ehm: Ystad. OCh hon säger "hej, testa min säng" Så nu ligger ÄnglaAnsiktet på Ystads säng. Måste säga att Officern är JÄÄÄVLIGT SMOOTH
Hoppas bara de sover tsm ikväll!!
Medlem
adrian i emelies säng nu👍
Medlem
Adrian gick och la sig i Emelies ”säng”?
2021-03-10, 22:28
Medlem
Citat:

Hahahhaa va? Tittar vi på samma program?
2021-03-10, 22:28
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Dumheter. Hon dansade lite sexigt, blev rejält berusad och went all in i alla möjliga lekar. Du litar verkligen inte på tjejer, har du blivit sviken ofta?

Jomen fortsätt förminska det hon gjorde du.

Hon horade sig ordentligt och det var 20% risk för att åka ut. Återigen, jämför 20% risk för att åka ut med immunitet. Hon skulle LÄTT ligga för att bli immun och komma miljonen närmare.

Men som sagt, du är ingen människokännare. Och det är snarare du som har problem med tjejer som sätter dom på piedestaler och tror att alla är nunnor. Så jävla naiv och oerfaren.
Senast redigerad av HatarIslam 2021-03-10 kl. 22:31.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in