2021-03-10, 22:14
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Vad säger ni om följande scenario:

Pedram vinner tävling och får dela ut immunitet dagen därpå. Samma natt ger Tess honom pussy. Nästa dag räddar han Adrian och förklarar för Tess att han var skyldig honom en.

Det är ett väldigt möjligt scenario som inte skulle förvåna mig.
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jämför mot igår är det mitt i natten. Vid kl 21 sov hela gänget.

Hur kan de vilja lyssna på helt osammanhängande sagor? Fick damp efter tre sekunder och bytte kamera.
Haha kolla på TV också slipper man skiten...
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
oj oj den där väcker minnen tror jag har lekt lite ensamlekar till han i den filmen

Den filmen var så jävla bra.
2021-03-10, 22:17
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Men ingenting annat händer i huset, ingen bjöd på drama på hela dagen.... vad finns mer att diskutera än utseenden?

Sant.. har varit tristare än trist därinne dessa dagar
2021-03-10, 22:18
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag är inte 100% på det, men jag tror Pedram skulle rädda Tess i förhoppningen att det får honom ett steg närmare hennes vagina. Om han verkligen var en sån orten-bror som han vill ge sken av så hade han räddat Adrian rakt av, "du har min rygg bror jag har din rygg bror", meeeeeen nu är det ju Pedram vi snackar om..
Peddo skulle ge immunitet först till Adrian i andra hand Tess tredje Tanja
Varför Adrian?För att Adrian gav honom immunitet förra veckan.
Emelie-Tar Adrian
Medlem
Förlåt men Nardos fick från 0 till 100 idag, she reedemed herself BIG TIME, hon single handely räddade situationen och kammade hem immuniteten på mindre än 10 sekunder, riktig boss move
Medlem
Stummakorianderss avatar
Köksdramat mellan Emelie och Tess samt Emelies och Adrians konversation i sovrummet under festen i måndags. Hände det på riktigt? Har bara läst det här och inte sett något annat bevis på det. Hoppas det är sant!
2021-03-10, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Sånt här får en ju att tappa hoppet om Irans förlåt Sveriges framtid.
Antingen har människor börjat para sig med djur, eller så säljs det väldigt extremstarka droger nuförtiden?🤔
Du gillar inte mörka personer va?
2021-03-10, 22:19
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:

Pedram vinner tävling och får dela ut immunitet dagen därpå. Samma natt ger Tess honom pussy. Nästa dag räddar han Adrian och förklarar för Tess att han var skyldig honom en.

Roligt som tankelek, men Tess skulle aldrig släppa till för en immunitet. Om hon skulle överväga att göra något i huset så hade det krävts en riktig 10-poängare (på alla plan) som verkligen kåtade upp henne.
2021-03-10, 22:20
Medlem
Citat:

nä tror hon ger pussy efter immuniteten isåfall tycker hon visat tillräckligt hittils för att det påståendet kan backas upp
2021-03-10, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Jag vill ha Adrian I MIG hur är det möjligt att vara så perfekt?

Men perfekt är tråkigt...Dessutom tycker jag han verkar lite mesig, i sängen vill jag ha en riktifg man som kan förföra mig, lite dominant skadar inte, det är sexigt och det känns som att han inte har det i sig... Jag har honom hellre som en killkompis än en knullkompis....
2021-03-10, 22:22
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Peddo skulle ge immunitet först till Adrian i andra hand Tess tredje Tanja
Varför Adrian?För att Adrian gav honom immunitet förra veckan.
Emelie-Tar Adrian
Ja, jag vet att Adrian räddade Pedram förra veckan och att det vore ett bra skäl för Pedram att rädda Adrian. Men jag tror Pedram vill ta varje chans att sliska sig närmare Tess, och att av den anledningen skulle ge henne immunitet före Adrian.

Jag hoppas jag har fel (trots att jag gillar Tess och gärna vill att hon blir immun) och att Pedram överraskar. Om han nu ens får chansen dvs..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in