2021-03-10, 22:04
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Jo precis, det vet jag. Men det spekulerades tidigare här i tråden om att den andra gruppen gemensamt skulle komma överens om någon att rädda i "Hedemora". Men det blir nog som innan att dom i vinnande laget kommer tävla individuellt.

Kan ju bli både och, plus att de som hänger löst får tävla inbördes om en immunitet. Allt är möjligt i BB:s underbara värld..!
2021-03-10, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1c9r5
Så olika man kan vara. Pontus är mer min typ, haha!
Pontus av alla killar i huset ? du måste vara hans tjej för att han är inte ens snygg någonstans
2021-03-10, 22:05
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
ZzzZzzzzzz, SD-are eller? Lol
Givetvis.
ZzzZzzzzzz? Är det nån genmanipulerad psykos-Angel Dust som är ihopblandad med militärklassad LSD från 1969?
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-03-10 kl. 22:11.
2021-03-10, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
HAHA nu tar vi det lilla lugna Kagay
Men ingenting annat händer i huset, ingen bjöd på drama på hela dagen.... vad finns mer att diskutera än utseenden?
2021-03-10, 22:06
Medlem
1c9r5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Pontus av alla killar i huset ? du måste vara hans tjej för att han är inte ens snygg någonstans

Haha, nä! Men jag gillar indie-snubbar.
2021-03-10, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Peddo kommer rädda Taylor, jag är nog rätt säker. Det vore urbota dumt och falskt annars.
Å andra sidan, jag har inga större förhoppningar om den killen längre.

Inte jag heller grodan, han är inte den smartaste kniven i lådan om vi säger så....
Tess däremot har honom lindad runt sitt lillfinger och gett honom tillträde för situationer som denna. Tror hon fortfarande har känslor för adrian men underhåller pedram för att 1. vill bli "BB-sötaste" par (fail, men det vet inte hon) för att få röster från tittarna. och 2. Ha en kille som ger henne immunitet när hon sitter löst. Och jag har EXAKT NOLL tillit till Pedram, så inte helt omöjligt att han sviker AD för fröken "jag har fler sidor"
2021-03-10, 22:07
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoachWade
Snart får de lov att kasta in en ny deltagare eller något. Var väl snack om att någon gammal deltagare skulle komma in? Någon som vet vad som hänt med det?

Bara en massa rykten som florerat sedan BB startade, än så länge verkar det inte finnas någon som helst substans bakom det.. BB söker ju för fan NYA deltagare, det vore helt skevt att återanvända gammal skåpmat.
2021-03-10, 22:10
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Har ni kikat på Jessica från 06 förresten? Jessica Cabezas. Tokig förändring!
Revolten från JV har satt sina spår så mycket hon rände in och ut i den rörelsen, Hon gick ju in i huset då hon tog sig ur JV 1:a gången och det vart tokrevolt så är inte förvånad
2021-03-10, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Vad fasiken klockan är snart 22 och man ligger redan jisses vad händer, Man börjar bli redigt less på skiten nu mer inget händer alls .....
Jämför mot igår är det mitt i natten. Vid kl 21 sov hela gänget.

Hur kan de vilja lyssna på helt osammanhängande sagor? Fick damp efter tre sekunder och bytte kamera.
2021-03-10, 22:12
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Inte jag heller grodan, han är inte den smartaste kniven i lådan om vi säger så....
Tess däremot har honom lindad runt sitt lillfinger och gett honom tillträde för situationer som denna. Tror hon fortfarande har känslor för adrian men underhåller pedram för att 1. vill bli "BB-sötaste" par (fail, men det vet inte hon) för att få röster från tittarna. och 2. Ha en kille som ger henne immunitet när hon sitter löst. Och jag har EXAKT NOLL tillit till Pedram, så inte helt omöjligt att han sviker AD för fröken "jag har fler sidor"
Bra inlägg med underbyggd analys. Gillar när det är lite längre så man får med hur du tänker.
Snart har du också förtjänat en egen näckros i bäcken. Vi börjar bli många som fångar kryp här inne
2021-03-10, 22:12
Medlem
SphincterAnis avatar
Vad säger ni om följande scenario:

Pedram vinner tävling och får dela ut immunitet dagen därpå. Samma natt ger Tess honom pussy. Nästa dag räddar han Adrian och förklarar för Tess att han var skyldig honom en.
2021-03-10, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Gere är mörkare. Men hela ögon, näsa och käkpartiet är lika.
Kolla själv speciellt den här bilden
https://images.app.goo.gl/oVRDzBGjCdN3pjf76
oj oj den där väcker minnen tror jag har lekt lite ensamlekar till han i den filmen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in