2021-03-10, 21:50
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Brukar hålla med dig om mycket allan men här tror jag faktiskt att du har fel. Pedram kommer känna skuld att rädda Adrian eftersom att han rädda Pedram sist. Var kommer dom här spekulationerna att rädda någon ifrån förresten?
De har haft flera sådana tävlingar bland de säkra där vinnaren får rädda en av deltagarna som hänger löst.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikase
Jag vill ju gärna att tess ryker, men jag fattar att folk vill ha en mobbate i huset då det tillför krydda i huset.

Men ni säger att det inte finns nån som borde ryka från Hedemora för att det vore katastrof?

Jag tyckte definitivt att Katti var minst värd att hänga löst förra veckan då BB var klippande/mörkande pk-fegisar. Den här veckan kan jag acceptera om huset och folket inte kraftanstränger sig för att rädda henne. Jag gillar henne för hon är fan en skön tant, men jag freakar ju inte om hon åker.

Drömmen vore dock att hon blev immun och tess kunde dingla löst. Fördelen med att detta lag hänger löst är ju att tess kommer bli mosad av resterande i en röstning. Simon, tanja, adrian och steff är ju överlägset skönare. Även om jag inte vill riskera Simon. Jag är inte orolig för Tanja ändå. Hon kan ju inte ha någon hatare. Hon är ju så positiv, skön och fin hela tiden.

du tror på fullaste allvar att adrian kommer KROSSA therese i en omröstning tillåt mig skratta han kan mycket väl slå tess men att tala om kross då är du ute och cyklar jag tror att therese har mer stöd än vad folk tror syrran hennes har ändå 180 000 följare
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Tycker jag läst att ni kallar Adrian för Soldat, har han varit i armén eller?
Nej officer för att han är lik en ung Richard Gere i "en officer och en gentleman" eller fråga Grodan han vet
2021-03-10, 21:51
Medlem
1c9r5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stilrent
Jo det är finnar som blivit klämda och sedan blivit en infektion.

Rätt säker på att det är cystic acne.
2021-03-10, 21:51
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Kollar på dagens avsnitt, där frågar Malin Wincent om de inte behöver en storbonde, lägger sedan till att man aldrig vet vad BB hittar på.
På Instagram visas en bild där Patzy gör covid-test, vågar man hoppas?
2021-03-10, 21:52
Medlem
DjPuttes avatar
Vad fasiken klockan är snart 22 och man ligger redan jisses vad händer, Man börjar bli redigt less på skiten nu mer inget händer alls .....
2021-03-10, 21:52
Medlem
Jag tror definitivt att pedram skulle rädda Adrian. Kanske t.O. M katti för att att vara adrian till lags.

Adrian skulle nog rädda katti nästa gång om han får chansen (under denna vecka iaf)
2021-03-10, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tusstusstuss
Moby-Natural Blues?

Du hade rätt det var bra gjort
2021-03-10, 21:53
Medlem
1c9r5s avatar
haha pontus i duschen nu..
2021-03-10, 21:54
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1c9r5
haha pontus i duschen nu..

Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Brukar hålla med dig om mycket allan men här tror jag faktiskt att du har fel. Pedram kommer känna skuld att rädda Adrian eftersom att han rädda Pedram sist. Var kommer dom här spekulationerna att rädda någon ifrån förresten?

får jag fråga hur mycket du ser av liven? alla som hänger här i tråden kan intyga vad jag precis skrev om deras relation den enda pedram skulle välja över tess är judith

ja inte vet jag var dem kommer ifrån jag tror 3 st sitter på söndag sitter therese mot adrian och katti åker hon inte sitter hon mot dem andra åker hon nog garanterat
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Joel är typ mognast och vettigast av alla i hela gruppen.

Citat:
Gud vad Nardos växer!
Sånt här får en ju att tappa hoppet om Irans förlåt Sveriges framtid.
Antingen har människor börjat para sig med djur, eller så säljs det väldigt extremstarka droger nuförtiden?🤔

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in