2021-03-10, 21:43
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Ahh ja men då förstår jag. Jag tror på det du säger, kanske man borde knycka Joels immunitet för det beteendet. Jag kan tycka att produktionen har varit lite för snälla och sett mellan fingrarna på mycket.

Iofs så hade de vunnit ändå så det ändrar ju inte resultatet. Men något borde ha hänt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saassy
Pedram kommer 100% rädda Adrian. Pedram och Tess har inte samma relation som de hade i början. Han har kommit Adrian mycket närmare. Förutom det räddade Adrian han sist så pedram skulle definitivt rädda Adrian.

du kan omöjligt sett liven om du säger att Pedram och Tess inte har samma relation som innan jag skulle säga dem har en ännu bättre nu lita på mig han kommer garanterat rädda tess över adrian alla dagar i veckan
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
'
bra gissning
Du hade rätt det var bra gjort
2021-03-10, 21:44
Medlem
Ridnes avatar
Heheh Katti tog Adrians plats bredvid Tess till Tess stora förtret.. Heja Katti
2021-03-10, 21:45
Medlem
Jag vill ju gärna att tess ryker, men jag fattar att folk vill ha en mobbate i huset då det tillför krydda i huset.

Men ni säger att det inte finns nån som borde ryka från Hedemora för att det vore katastrof?

Jag tyckte definitivt att Katti var minst värd att hänga löst förra veckan då BB var klippande/mörkande pk-fegisar. Den här veckan kan jag acceptera om huset och folket inte kraftanstränger sig för att rädda henne. Jag gillar henne för hon är fan en skön tant, men jag freakar ju inte om hon åker.

Drömmen vore dock att hon blev immun och tess kunde dingla löst. Fördelen med att detta lag hänger löst är ju att tess kommer bli mosad av resterande i en röstning. Simon, tanja, adrian och steff är ju överlägset skönare. Även om jag inte vill riskera Simon. Jag är inte orolig för Tanja ändå. Hon kan ju inte ha någon hatare. Hon är ju så positiv, skön och fin hela tiden.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Pizzabagaren måste nog betala tillbaka till Taylor.

Fast han är ju också kåt på tess, så oklart var hans lojalitet ligger. Jävligt fult om han räddar tess och inte adrian men vi vet också att män inte alltid tänker med hjärnan
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Är du en horunge och muslim?
Skulle jag sitta och diskutera "haram" grejer om jag var muslim? horunge däremot? all day every day
2021-03-10, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ragingcow
Det var den!
vad bra jag letar också låtar ibland och blir så irriterad när man inte kommer på vad den heter.
2021-03-10, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
du kan omöjligt sett liven om du säger att Pedram och Tess inte har samma relation som innan jag skulle säga dem har en ännu bättre nu lita på mig han kommer garanterat rädda tess över adrian alla dagar i veckan
Brukar hålla med dig om mycket allan men här tror jag faktiskt att du har fel. Pedram kommer känna skuld att rädda Adrian eftersom att han rädda Pedram sist. Var kommer dom här spekulationerna att rädda någon ifrån förresten?
2021-03-10, 21:48
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Fast han är ju också kåt på tess, så oklart var hans lojalitet ligger. Jävligt fult om han räddar tess och inte adrian men vi vet också att män inte alltid tänker med hjärnan

Han är nog inte bara kåt på henne utan faktiskt förälskad. VIlket han erkänt för Judith tidigare men inte vill kännas vid. Eller han sade till J. att "jag måste toughen up min blick för den börjar bli alldeles för soft när jag tittar på henne"
2021-03-10, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1c9r5
Du har nog inte riktigt koll på hudproblem. Det är inte vanliga finnar.

Jo det är finnar som blivit klämda och sedan blivit en infektion.
2021-03-10, 21:50
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Peddo kommer rädda Taylor, jag är nog rätt säker. Det vore urbota dumt och falskt annars.
Å andra sidan, jag har inga större förhoppningar om den killen längre.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in