2021-03-10, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Bara jag som reagerar på hur väldigt dålig hy de flesta tjejer där inne har?

Tror fan de när dom klämmer finnar o sedan täcker över defekterna/såren med massa smink!
Huden självdör ju fan.
Tanjas hy är helt vedervärdig o mycket av det beror på att hon är där med dyngiga händer å klämmer finnar så att det tar sig in massa bakterier å snusk. Då blir hyn sådär!
Sedan lägger dom på massa smink o porerna blir igentäppta o så är den onda cirkeln igång...
2021-03-10, 21:38
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Jag har också noterat det. Med tanke på hur mycket smink dom har på sig så är det inte konstigt. Idag zoomade en kamera in på Tess som aldrig förr, riktigt jävla nära. Fy fan vad äcklig hy hon hade. Skulle inte ta i henne med tång.
hahahahahahaha
2021-03-10, 21:39
Medlem
Mouchinos avatar
Tycker jag läst att ni kallar Adrian för Soldat, har han varit i armén eller?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jag har hela tävlingen. Innan tiden är ute så går han fram till Nardos. Tar på henne och stoppar henne från att lägga på en extra vedkubbe. De var alltså tre i laget inte två.
Ahh ja men då förstår jag. Jag tror på det du säger, kanske man borde knycka Joels immunitet för det beteendet. Jag kan tycka att produktionen har varit lite för snälla och sett mellan fingrarna på mycket.
Medlem
Dem ska lägga sig redan, gud vilken rolig tema nästan så att man vill att dem ska fortsätta med denna temat säsongen ut 😑
Medlem
1c9r5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stilrent
Tror fan de när dom klämmer finnar o sedan täcker över defekterna/såren med massa smink!
Huden självdör ju fan.
Tanjas hy är helt vedervärdig o mycket av det beror på att hon är där med dyngiga händer å klämmer finnar så att det tar sig in massa bakterier å snusk. Då blir hyn sådär!
Sedan lägger dom på massa smink o porerna blir igentäppta o så är den onda cirkeln igång...

Du har nog inte riktigt koll på hudproblem. Det är inte vanliga finnar.
2021-03-10, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
inte en chans att pedram fredar adrian över tess det är större chans att hitta en pingisboll i universum

Pedram kommer 100% rädda Adrian. Pedram och Tess har inte samma relation som de hade i början. Han har kommit Adrian mycket närmare. Förutom det räddade Adrian han sist så pedram skulle definitivt rädda Adrian.
Medlem
ragingcows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tusstusstuss
Moby-Natural Blues?
Yes det är den! tack många års frustration räddad, lyssnar inte på radio längre så det var lite svårt. Härliga minnen från 90 talet när den spelades på fritidsgården.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tusstusstuss
Moby-Natural Blues?
'
bra gissning
2021-03-10, 21:41
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Jo... Nu har jag fan missat vilka som hänger löst. Ska kolla i appen. Men de som jag personligen helst vill ha ut nu är Pontus och Joel.

Edit: min jävla appjävel laddar ju inte flödet nu!?

De som hänger löst nu är Katti, Tess, Adrian, Tanja och Simon. Tyvärr. Imorgon är det en tävling igen så en blir immun sen blir väl en till immun på något sätt. Men vill inte ha ut någon av de fem. Jag vill också ha ut de två du säger.. Och Judith. De är bara störande moment och huset skulle bli bättre utan dem.
2021-03-10, 21:41
Medlem
ragingcows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
'
bra gissning
Det var den!
2021-03-10, 21:42
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ragingcow
Yes det är den! tack många års frustration räddad, lyssnar inte på radio längre så det var lite svårt. Härliga minnen från 90 talet när den spelades på fritidsgården.
skönt

Jepp den låten väcker minnen, men jag hade aldrig kommit på den själv.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in